Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

815D1FCA-85CB-4A3F-BED8-FF7A8D2590D2.webp
3CD1BFC3-8E59-43C2-A4B7-ABB243042B90.webp
Muutama kuvan asiasta innostuneille

Aika paljon hintaa minusta yhdelle ihmiselle, tietenkin jos rahaa on ja entinen asunto kuittaa ison osan niin mikäs siinä. 20 000 remontti tulossa tänä vuonna ja asunnolla ikää 33 vuotta, putkiremppa 5-10 vuoden sisään +40 000 euroa?
Se on hyvä, että joku kerrostaloista jotain ymmärtävä tuo faktoja kehiin. Itsehän olen okt-ihminen enkä muuksi muutu.

Se on hyvä, että joku kerrostaloista jotain ymmärtävä tuo faktoja kehiin. Itsehän olen okt-ihminen enkä muuksi muutu.
Nuo aikalailla olikin myös ainoat asiat, mitä itse tajuan katsoa asuntoilmoituksista. :hyper:

Rupesi jotenkin kaljahammasta kolottamaan aivana kamalasti. Nimenomaan halusin peruslageria lasipullossa. Siis kauppaan! Mutta mistä asti kaikki peruslager on ollut vain tölkeissä? Löysin vain Olvia ja Koffia pulloissa. Sixpackeja ei enää ollut ja mäyräkoiria siis vain Olvilta. Mmmmitä?! Löysin opiskeluaikojen suosikkioluen myös eri nimellä vissiin - eikö olekin 3,5% Sininen entinen Light Beer? Mä jotenkin inhoan kun olut maistuu alkoholilta ja tykkään tuollaisesta miedommasta.

Ulkona oli muuten erittäin miellyttävä tuuli ja suorastaan mukava lämpötila. Tuli sellainen tunne, että olisi mukava nauttia olueni ihmisseurassa ulkosalla. Ihmisseuralla en tarkoita tuntemattomien ohikulkemisen katselua. Milloin @mopsukka tulee kanssani oluelle?

Aika paljon hintaa minusta yhdelle ihmiselle, tietenkin jos rahaa on ja entinen asunto kuittaa ison osan niin mikäs siinä. 20 000 € remontti tulossa tänä vuonna ja asunnolla ikää 33 vuotta, putkiremppa 5-10 vuoden sisään +40 000 euroa?
Täysin samat tekstit täältä.

Plussaa tulee sijainnista ja lyhyt matka siihen osteopaatti Tonille...

Back
Ylös Bottom