Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko muilla turvotusta helteen takia? Mä en enää tiedä mitä muuta syyttää tästä olotilasta. Pari kiloa painoakin näköjään enemmän kuin normaalisti. Olen treenannut koko kesän normaaliin tapaan miltei päivittäin tai parikin kertaa päivässä, ja syömiset on ihan kunnossa. En ainakaan plussakaloreilla ole. Silti olemus todella painava, turvonnut, köntsä. Onpa ärsyttävää!

Tämä lämpö on kyllä mukavaa muuten, mutta koira kärsii, omat yöt kärsii ja lastani hoitava mummo kärsii. Myös seksi on ärsyttävää todella hikisenä eikä läheisyys muutenkaan kiinnosta kun heti hikikarpalot otsalla ja joka paikassa. :LOL:
En muuten tiedä turvotuksesta, mutta kun olen käynyt kävelemässä muutaman kilometrin lenkkejä niin siinä olen huomannut, että jossain kohtaa alkaa sormet tuntumaan siltä, että ovat aivan pökkelöt ja turvoksissa, tiedätte varmaan tunteen. Tavallisesti noin ei käy.

Meillä harrastetaan seksiä niin että tuuletin puhaltaa meihin ja takaapäin että ihokontaktin määrä on minimoitu niin ei hiosta niin paljoa. :hyper:

Onko muilla turvotusta helteen takia? Mä en enää tiedä mitä muuta syyttää tästä olotilasta. Pari kiloa painoakin näköjään enemmän kuin normaalisti. Olen treenannut koko kesän normaaliin tapaan miltei päivittäin tai parikin kertaa päivässä, ja syömiset on ihan kunnossa. En ainakaan plussakaloreilla ole. Silti olemus todella painava, turvonnut, köntsä. Onpa ärsyttävää!

Tämä lämpö on kyllä mukavaa muuten, mutta koira kärsii, omat yöt kärsii ja lastani hoitava mummo kärsii. Myös seksi on ärsyttävää todella hikisenä eikä läheisyys muutenkaan kiinnosta kun heti hikikarpalot otsalla ja joka paikassa. :LOL:
Jääny kesäkumit käyttämättä...

Pientä virkistystä siivoilun ohessa.

lonkku.webp

Mulla ei ole huomatavaa turvotusta tullut, varmaan koska huolehdin niin hyvin nesteytyksestä :ROFLMAO:
Vitsit että haluaisin asua lämpimässä maassa.
E. Eipä kuuma ja hiki seksiäkään haittaa yhtään imo. Päin vastoin :sneaky:

Tämä aamu oli kuin suoraan elokuvasta: herään siihen kun ovikello soi ja pelkkä lakana peittonani menen puoliunessa avaamaan oven. Oven takana odottaa kaksi huoltomiestä, jotka tiedustelevat ystävällisesti mahdollisuutta tulla vaihtamaan tuuletusventtiilejä...

No sitten minä puen päälleni ja lähden seonneen koiran kanssa ulos pois edestä. :unsure:

Odotin viikko sitten jo koko päivän että joko tulevat ja tänään en sitten muistanut yhtään :giggle:

Mä oon kerran herännyt siinä vaiheessa, kun huoltomiehet oli jo sisällä asunnossa (oli ne varmasti pimpotelleet) kahdeksan reikä reikä aamulla. Oli korkeintaan alkkarit päällä, korvatulpat ja olin vielä jonkun nukahtamislääkkeen ottanut jossain vaiheessa, kun ei meinannut unta saada, oli melko pöhnäinen olo. Tiedote oli vaan, että sinä päivänä aloittavat meidän rapusta ja en ollut varautunut, että tosissaan 40:sta asunnosta valkkaavat just mut ekana. Siitä sitten pikapikaa vaatteet päälle ja pienessä sekavuustilassa olkkariin aamupalalle, kun aloittivat ikkunoiden tiivistämisen makkarista...

Se olis 11,5h töitä lomaan ja olotilat alkaa olla eksoottiset. Puolet päivistä onneks saanut heilua puukon kanssa leikkurissa, pitäis vaan nyt muutama tunti kyetä vielä jonkunlaiseen älylliseen kommunikaatioon asiakkaiden kera. Mä voisin vaan tuijottaa potiloita hiljaa, tehdä juttuni ja kirjoitella paperit perään, puhuminen on yliarvostettua. Tai vaihtoehtoisesti lähteä kotio torkuille.

Kolmas suihku ja neljäs t-paita tänään. Sitten kohti paattia, onneksi pääsee turvaan kun huomenna ilmeisesti kuumin päivä.

istun autinkoterassilla

KAIKKI valittavat ympäristöpöydissä kun on niin kuuma #kaameaavalitusta

Minä en valita, hikoilu ei ole Minulle minkäänlainen ongelma

Back
Ylös Bottom