Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En muuten tiedä turvotuksesta, mutta kun olen käynyt kävelemässä muutaman kilometrin lenkkejä niin siinä olen huomannut, että jossain kohtaa alkaa sormet tuntumaan siltä, että ovat aivan pökkelöt ja turvoksissa, tiedätte varmaan tunteen. Tavallisesti noin ei käy.Onko muilla turvotusta helteen takia? Mä en enää tiedä mitä muuta syyttää tästä olotilasta. Pari kiloa painoakin näköjään enemmän kuin normaalisti. Olen treenannut koko kesän normaaliin tapaan miltei päivittäin tai parikin kertaa päivässä, ja syömiset on ihan kunnossa. En ainakaan plussakaloreilla ole. Silti olemus todella painava, turvonnut, köntsä. Onpa ärsyttävää!
Tämä lämpö on kyllä mukavaa muuten, mutta koira kärsii, omat yöt kärsii ja lastani hoitava mummo kärsii. Myös seksi on ärsyttävää todella hikisenä eikä läheisyys muutenkaan kiinnosta kun heti hikikarpalot otsalla ja joka paikassa.![]()

Jääny kesäkumit käyttämättä...Onko muilla turvotusta helteen takia? Mä en enää tiedä mitä muuta syyttää tästä olotilasta. Pari kiloa painoakin näköjään enemmän kuin normaalisti. Olen treenannut koko kesän normaaliin tapaan miltei päivittäin tai parikin kertaa päivässä, ja syömiset on ihan kunnossa. En ainakaan plussakaloreilla ole. Silti olemus todella painava, turvonnut, köntsä. Onpa ärsyttävää!
Tämä lämpö on kyllä mukavaa muuten, mutta koira kärsii, omat yöt kärsii ja lastani hoitava mummo kärsii. Myös seksi on ärsyttävää todella hikisenä eikä läheisyys muutenkaan kiinnosta kun heti hikikarpalot otsalla ja joka paikassa.![]()
Tämä aamu oli kuin suoraan elokuvasta: herään siihen kun ovikello soi ja pelkkä lakana peittonani menen puoliunessa avaamaan oven. Oven takana odottaa kaksi huoltomiestä, jotka tiedustelevat ystävällisesti mahdollisuutta tulla vaihtamaan tuuletusventtiilejä...
No sitten minä puen päälleni ja lähden seonneen koiran kanssa ulos pois edestä.
Odotin viikko sitten jo koko päivän että joko tulevat ja tänään en sitten muistanut yhtään![]()
On!On tämä kerrassaan ihanaa kun on lämmintä![]()

Niin on koska vasektomia!Jääny kesäkumit käyttämättä...

Omg olen ollut 20 vuotta yves rosserin asiakas![]()
hikoilu ei ole Minulle minkäänlainen ongelma