Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

täälä kun niistä laukuista kes kus telitte:

käsimatkatavarat kulkee kätevästi ja edullisesti

732581A8-0EC1-46F8-9B99-4DB4167E1534.webp

Totta.

Sitä ei vaan tule siinä kohtaa ajatelleeksi kun itsellä on migreenikihtaus, että jollain on asiat vielä huonommin.

Kylläpä työterveyden labra toimi nopeasti kun tulokset olivat netissä jo samana päivänä. Loistavaa! Mulla on muuten melko alhainen ferritiini. Arvasin! Pari päivää sitten aamulla herätessäni olikin sellainen olo, että nyt on ferritiini alhaalla ja pakko päästä mittauttamaan se.

Kylläpä työterveyden labra toimi nopeasti kun tulokset olivat netissä jo samana päivänä. Loistavaa! Mulla on muuten melko alhainen ferritiini. Arvasin! Pari päivää sitten aamulla herätessäni olikin sellainen olo, että nyt on ferritiini alhaalla ja pakko päästä mittauttamaan se.

Paljonko sulla se ferritiini näytti?

E. Mun pitäisi kans mittauttaa vaikka mitä, mutta emmä oo jaksanu.

Paljonko sulla se ferritiini näytti?
22, hemoglobiini 119. Lääkäri sanoi, että viitearvoista huolimatta se saisi olla ainakin 50 ja internez vaikuttaa olevan vähintään samaa mieltä. Pyysin mittauttamaan sen koska aina väsy, pää kipeä, pandarenkaat naamassa ja mielialaoireet ilman syytä.

22, hemoglobiini 119. Lääkäri sanoi, että viitearvoista huolimatta se saisi olla ainakin 50 ja internez vaikuttaa olevan vähintään samaa mieltä. Pyysin mittauttamaan sen koska aina väsy, pää kipeä, pandarenkaat naamassa ja mielialaoireet ilman syytä.
Alhainen hb:kin! Mahtaakohan johtua minkä verran kuparikierukasta?

Minä odotan aikaa rectumiin. Khhihihiihihi.

AF26997B-D8AC-4AF1-AEA1-2D964244A5BF.webp

No joo oli huono juttu. Hehehehehee. Itteä vähän naurattaa.

No onneks on tommonen lääkäri, joka sanoo noin. Osa tuijottaa viitearvoihin vähä turhan tarkkaan eikä tee asialle mitään.

Alhainen hb:kin! Mahtaakohan johtua minkä verran kuparikierukasta?
En tiedä, koska mulla kierukasta huolimatta on niukat/normaalit kuukautiset. Mulla on tämä sama kierukka ollut 8 vuotta enkä tiedä oikein, millaiset kuukautiset olisivat ilman sitä, mutta mielestäni se ei niitä kovin paljoa runsastuta. Mä taidan lopettaa nyt ensi alkuun veren kuppaamisen itseltäni töissä, vaikkei sinnekään nyt suuren suuria määriä mene.

En tiedä, koska mulla kierukasta huolimatta on niukat/normaalit kuukautiset. Mulla on tämä sama kierukka ollut 8 vuotta enkä tiedä oikein, millaiset kuukautiset olisivat ilman sitä, mutta mielestäni se ei niitä kovin paljoa runsastuta. Mä taidan lopettaa nyt ensi alkuun veren kuppaamisen itseltäni töissä, vaikkei sinnekään nyt suuren suuria määriä mene.
Ei se sitten kai siitä voi johtua. Meinaatko vielä pitää samaa vai vaihtaa kohta? Etkö pelkää että teho on alkanut laskea :eek:

Ei se sitten kai siitä voi johtua. Meinaatko vielä pitää samaa vai vaihtaa kohta? Etkö pelkää että teho on alkanut laskea :eek:
Nykyään saavat olla pidempään paikoillaan, vähän vaihtelee kaupungeittain mutta täällä mun ikäisellä sanotaan että voi olla 9 vuotta sama ja sitten vaihto. Tietty nyt mietin että voisiko auttaa, jos kierukan poistaisi, mutta sitten on mietinnän paikka että mitä tilalle kun en nyt riemusta kiljuen ole tähystysoperaatioihinkaan lähtemässä kun kuitenkaan tässä ei ihan kovin montaa vuotta enää edes ole mahdollista tulla raskaaksi.

Back
Ylös Bottom