Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mä en repis![]()
Mulla kävi mielessä.
Kylläpä työterveyden labra toimi nopeasti kun tulokset olivat netissä jo samana päivänä. Loistavaa! Mulla on muuten melko alhainen ferritiini. Arvasin! Pari päivää sitten aamulla herätessäni olikin sellainen olo, että nyt on ferritiini alhaalla ja pakko päästä mittauttamaan se.
22, hemoglobiini 119. Lääkäri sanoi, että viitearvoista huolimatta se saisi olla ainakin 50 ja internez vaikuttaa olevan vähintään samaa mieltä. Pyysin mittauttamaan sen koska aina väsy, pää kipeä, pandarenkaat naamassa ja mielialaoireet ilman syytä.Paljonko sulla se ferritiini näytti?
Alhainen hb:kin! Mahtaakohan johtua minkä verran kuparikierukasta?22, hemoglobiini 119. Lääkäri sanoi, että viitearvoista huolimatta se saisi olla ainakin 50 ja internez vaikuttaa olevan vähintään samaa mieltä. Pyysin mittauttamaan sen koska aina väsy, pää kipeä, pandarenkaat naamassa ja mielialaoireet ilman syytä.
22, hemoglobiini 119. Lääkäri sanoi, että viitearvoista huolimatta se saisi olla ainakin 50 ja internez vaikuttaa olevan vähintään samaa mieltä. Pyysin mittauttamaan sen koska aina väsy, pää kipeä, pandarenkaat naamassa ja mielialaoireet ilman syytä.
En tiedä, koska mulla kierukasta huolimatta on niukat/normaalit kuukautiset. Mulla on tämä sama kierukka ollut 8 vuotta enkä tiedä oikein, millaiset kuukautiset olisivat ilman sitä, mutta mielestäni se ei niitä kovin paljoa runsastuta. Mä taidan lopettaa nyt ensi alkuun veren kuppaamisen itseltäni töissä, vaikkei sinnekään nyt suuren suuria määriä mene.Alhainen hb:kin! Mahtaakohan johtua minkä verran kuparikierukasta?
Ei se sitten kai siitä voi johtua. Meinaatko vielä pitää samaa vai vaihtaa kohta? Etkö pelkää että teho on alkanut laskeaEn tiedä, koska mulla kierukasta huolimatta on niukat/normaalit kuukautiset. Mulla on tämä sama kierukka ollut 8 vuotta enkä tiedä oikein, millaiset kuukautiset olisivat ilman sitä, mutta mielestäni se ei niitä kovin paljoa runsastuta. Mä taidan lopettaa nyt ensi alkuun veren kuppaamisen itseltäni töissä, vaikkei sinnekään nyt suuren suuria määriä mene.

Nykyään saavat olla pidempään paikoillaan, vähän vaihtelee kaupungeittain mutta täällä mun ikäisellä sanotaan että voi olla 9 vuotta sama ja sitten vaihto. Tietty nyt mietin että voisiko auttaa, jos kierukan poistaisi, mutta sitten on mietinnän paikka että mitä tilalle kun en nyt riemusta kiljuen ole tähystysoperaatioihinkaan lähtemässä kun kuitenkaan tässä ei ihan kovin montaa vuotta enää edes ole mahdollista tulla raskaaksi.Ei se sitten kai siitä voi johtua. Meinaatko vielä pitää samaa vai vaihtaa kohta? Etkö pelkää että teho on alkanut laskea![]()
Vittu kuntit mikä lenssu saatana. Onko tämä nyt kostoa kun viettelen aikaa ilmastoinninkylmässä talossa?
Kuinka kylmäksi oot puhaltanut?Vittu kuntit mikä lenssu saatana. Onko tämä nyt kostoa kun viettelen aikaa ilmastoinninkylmässä talossa?