Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Firmalla kun on sivukonttori Porissa niin joutunut vähän seuraamaan sikäläisiä touhuja. Porilaiset taitaa olla aina syyntakeettomia sattumuksiin.
Tää taitaa tosin olla ihan suomalainen tai jopa globaali inhimillinen ominaisuus :LOL:

E. Tässäkin on syynä sateet. Rakennettu on vimpan päälle, kuten aina Venäjällä.
https://www.is.fi/mm-futis/art-2000005760724.html

Syyntakeeton Suomi

Aina... ja jokakerta. Kun käyn ostoksilla. Johon liittyy. Sim-kortti. Minulle ei. Kerrota että.
SUN VANHA EI VITTU SOVI SIIHEN!
Helpotti. Aina ja sama juttu, joka kerta pitää mennä hakemaan uusi SIM-kortti kun kotona on todennut ettei vanha käy uuteen eli on joko liian iso tai pieni.

Aina... ja jokakerta. Kun käyn ostoksilla. Johon liittyy. Sim-kortti. Minulle ei. Kerrota että.
Helpotti. Aina ja sama juttu, joka kerta pitää mennä hakemaan uusi SIM-kortti kun kotona on todennut ettei vanha käy uuteen eli on joko liian iso tai pieni.
Saksilla saa vanhanmallisen kortin pienemmäksi :LOL:

Ammattitaidottomia myyjiä tuollaiset.

Kysy jatkossa itse. Niin mäkin teen.

Onks jollain operaattorilla vielä SIMmejä, joissa ei oo kaikki koot samassa? Ainaki Telia ja Elisa on mun mielestä jo vuosia käyttäny moisia.

IMG_0964.webp

Hirvee mekkala.

Yhtään ei tekisi mieli lähteä pihalle tappokuumuuteen kahden tuulettimen ristitulesta. Varmaan kaikki kuteet ihan märkiä hiestä kun pääsee perille.

Back
Ylös Bottom