Vaikka kuvassa ei ole mitään vikaa niin seuraavat ylempää?Vielä tarkenee!
Joku, mikälie apuvalmentaja sanoi, että olisi pitänyt tulla bikinit päällä treeneihin. Ihme tyyppi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikka kuvassa ei ole mitään vikaa niin seuraavat ylempää?Vielä tarkenee!
Joku, mikälie apuvalmentaja sanoi, että olisi pitänyt tulla bikinit päällä treeneihin. Ihme tyyppi.
Tää taitaa tosin olla ihan suomalainen tai jopa globaali inhimillinen ominaisuusFirmalla kun on sivukonttori Porissa niin joutunut vähän seuraamaan sikäläisiä touhuja. Porilaiset taitaa olla aina syyntakeettomia sattumuksiin.
E. Tässäkin on syynä sateet. Rakennettu on vimpan päälle, kuten aina Venäjällä.
https://www.is.fi/mm-futis/art-2000005760724.html
Ovatko palstan porilaiset kunnossa?
Juu, tosin maan kulttuuria tuntien tuo nyt oli päivänselvä ratkaisu.No Venäjä on Venäjä, kehitysmaa kaikilla mittareilla.
Käsittämätön ratkaisu Venäjällä – maailman upeimmaksi kehutulla stadionilla ei pelata peliäkään jalkapallon MM-kisoissa
Saksilla saa vanhanmallisen kortin pienemmäksiAina... ja jokakerta. Kun käyn ostoksilla. Johon liittyy. Sim-kortti. Minulle ei. Kerrota että.
SUN VANHA EI VITTU SOVI SIIHEN!
Helpotti. Aina ja sama juttu, joka kerta pitää mennä hakemaan uusi SIM-kortti kun kotona on todennut ettei vanha käy uuteen eli on joko liian iso tai pieni.
Aina... ja jokakerta. Kun käyn ostoksilla. Johon liittyy. Sim-kortti. Minulle ei. Kerrota että.
SUN VANHA EI VITTU SOVI SIIHEN!
Helpotti. Aina ja sama juttu, joka kerta pitää mennä hakemaan uusi SIM-kortti kun kotona on todennut ettei vanha käy uuteen eli on joko liian iso tai pieni.
tää oli vuodelta ykskyt kaks eli ajalta jolloin osa pakkislaisista vielä leikki omalla kakalla.Onks jollain operaattorilla vielä SIMmejä, joissa ei oo kaikki koot samassa? Ainaki Telia ja Elisa on mun mielestä jo vuosia käyttäny moisia.
Ei v***ta yhtään.