Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hieno mies olette, itse myös todella tarkka etiketissä ruokailun ja käytöksen suhteen kun on juhlavampaa menoa.
Entisenä ammattisotilaana tarvii olla jämäkkä. Ei tule mitään sellasesta tissiposkitouhusta.

Sitä paitsi, ne etiketit on niin helppo lukea netistä. Että hävettää, jos joku ei niitä osaa.

Sopiva leffahiprakka.
IMG_20180714_194751.webp

Sitä paitsi, ne etiketit on niin helppo lukea netistä. Että hävettää, jos joku ei niitä osaa.
Tästä vahvasti eri mieltä. Kaikki vitun kuningattaren kumartelut, lautasliinat pöydällä ja väärän väriset krakat on niin mennyttä maailmaa ja mun mielestä ne ei vaan kuulu nykymaailmaan. Tunnen etiketit ja rikon tietoisesti, koska loppujen lopuksi, mitä vitun väliä.

Täten ilmoitan ylpeänä, että kravatti on edelleen mauton ja seison oman mielipiteeni takana ylpeänä.

Hyvä. Mielipiteitä pitää olla. Minä en krakaan sen kummemmin ota kantaa kun muodista ymmärrän vain sen että Marimekon kangaskasseja pyörii kaupungilla ihan vitusti. Ja suihkusläbät on joka toisen jalassa.

Vieläkö ne pellehyppykisat venäjällä jatkuu?

Maistelin pikkurilli pystyssä ja peräsuoli ulkona kolme kallista olutta. Yksi oli hyvä (kirsikkamehu), yksi oli melko neutraali ja yksi paha (kylmäpuristettua ohranestettä).

Saako nyt ottaa ruuvimeisselin?

Back
Ylös Bottom