Deleted member 43228
Kaksi ekaa, tsek.Duunit, reenit, ruoat ja suihku done, nyt pieni auringonottohetki.
Kaksi vikaa, edessä.
Mutta auringonotto sateessa, negative.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaksi ekaa, tsek.Duunit, reenit, ruoat ja suihku done, nyt pieni auringonottohetki.
Pöyhin lisää arkistoja, löytyi tämmöinen yhteiskuva.
![]()
Sitten kun terveydenhuoltouudistus toteutuu ja alat käärimään hilloa yksityispuolelta, jonka seurauksena Aston Martinin hankinta tulee vääjäämättä eteen, suo sittelen rekisterikilveksi: SOT-3
Mikäs tjj siinä privapuolessa ihistää? Miksi se ei houkuta tai että mikä siinä eroaa julkisesta?
Itse olen pyrkinyt kehittämään sellaista tervettä hällä väliä-ajattelua eritoten asioihin, joihin ei itse voi vaikuttaa. Joskus tietty jännittää joku täysin uusi asia/tilanne, mutta olen pyrkinyt käymään päässäni kertaalleen kunnolla läpi ko. asian muutamalla eri skenaariolla ja unohtaa sitten sen miettimisen. Useimmiten toimii. Kaikkein vittumaisinta on tosin, jos oivaltaa illalla sängyssä jonkun epäkohdan oletuksissaan tms. ja koko homma tarttee miettiä uusiks. Näitä nykyään varsin harvoin, ennen jatkuvasti.Mun pitäis opetella pois stressaamisesta ja jännittämisestä. Että jos on vinkkejä niin otetaan vastaan. Jännittäminen taitaa olla suurempi ongelma kuin tuo stressaaminen, mutta jokatapauksessa ongelmia molemmat.
Mäkin voin, tai ainakin kuvan siitä, en ehkä koko pyllyä.Jos ne ottaa sunnuntaina kannun, postaan tulevana tiistaina tänne oman pyllyni.
Ymmärrän.90% hommasta on tylsää yksin huoneessa möllöttämistä, leikkaamista sen 10%, kun julkisella se on toisinpäin. Ei minkäänlaista työyhteisöä. Leikattavat hommat on tylsän helppoja perushommia, ilman haastetta. Ei tehdä mitään "oikeita töitä", semmosta pikkusiistiä neppailua. Ja sitten kun tehdään jotain, niin homman tavoite on kumminkin tehdä voittoa, joten kaikki tehdään paskimmilla ja halvimmilla vehkeillä mitä maasta löytyy.
Lisäksi suoritepohjainen palkkaus ja potilaan maksamat korvaukset tekee hommasta enemmän kahvilan tarjoilija fiiliksen kuin lääketieteen ammattilaisen fiiliksen. Tehdään niin ja niin koska asiakas haluaa, ei siksi että se pitäis tehdä niin vaan siksi että maksaja (potilas tai vakuutusyhtiö) niin haluaa. Toki sitten voisi alkaa esittämään sitä klassista "ei ne julkisella sulle mitään tee, kun oot niin vanha, mutta minä kyllä leikkaisin sinut kuntoon (kun lompakkoonkin kolahtaa tonni)"...mutta ei vaan riitä pokka siihen pelleilyyn.
ba dum tsssMäkin voin, tai ainakin kuvan siitä, en ehkä koko pyllyä.

Kuulostaa hienolle kelille vetää kraka kaulaan ja takki niskaan. Odotan innolla.Mua ei ole innostanut tänä vuonna nahkan palvaaminen juuri ollenkaan, liekö varoittelut melanoomasta mennyt perille mun kohdalla?
Viikonloppuna ajattelin viritellä jostain vanhasta syyläristä sen hanavesikäyttöisen jäähdyttimen kun lupaa tänne +31 astetta.
Mua ei ole innostanut tänä vuonna nahkan palvaaminen juuri ollenkaan, liekö varoittelut melanoomasta mennyt perille mun kohdalla?
Viikonloppuna ajattelin viritellä jostain vanhasta syyläristä sen hanavesikäyttöisen jäähdyttimen kun lupaa tänne +31 astetta.