Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai niin, mua pisti tänään elämäni eka amppari. Aina oon t-paita päällä pesät hajottanu jne. mutta nyt sattu saatana oleen terassin kaiteella, johon nojasin ja toki se tuikkas kun murskasin kädellä raukkaparkaa. Oma vika, mutta jomotti kyllä hetken.

Oon vähän hiprakassa, hih. Koitan nukkua, aamulla töihin. :rolleyes:

Niin ja jalkapallo. Toivon, että Englanti voittaa. Ystäväni on paikallisessa irkkupubissa katsomassa, tasoitus kuulema hiljensi koko tavernan.

:confused: Zzz

Niin ja jalkapallo. Toivon, että Englanti voittaa. Ystäväni on paikallisessa irkkupubissa katsomassa, tasoitus kuulema hiljensi koko tavernan.

Hyviä unia vaan, kyllä irkut yleisesti zemppaa Englannin vastustajia

paikkakunnallamme on päästetty sonnit laitumelle

CE8CF4B3-9A35-4496-BE80-0C90B2F0FF05.webp

Eilisestä kun selvisi, niin tänään pyydettiin tulee jo aamusta ylitöihin ja tietty päivystyssaliin. No mutta, eiköhän tästäkin selvitä, nimittäin sumpilla!

Garaba-Anaesthetist-Surgeon.webp

Etkai sä ole sellainen tissuttelija?
Huomenna kiva olla töissä kun silleen hieman jomottaa kuuppaa ja pieni väsymys päällä kokoajan, ihan kuin mä jotain sellaisesta tietäisin.

Back
Ylös Bottom