Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tonnin! Ei helvetti, sillä hinnalla edellyttäisin jo imurin peittoavan oman suoritukseni mennen tullen, eikä todellakaan kyse olisi siitä, kumpi imuroi tehokkaammin keskilattialta.
No ei ihan tonnia, 600-800. Saa toki halvemmallakin mutta olen todennut, ettei mun useinkaan kannata ostaa halvinta.
Olen niin paljon kuullut positiivista kavereilta, että meille on tulossa ehdottomasti.

1200€. On menossa viikonloppuna hakemaan. Plus hakukustannukset rajan takaa. EU:n sisältä toki.
Mikä rotu?

Tosin mun seuraava(kin) pentu tulee varmaan kaverialennuksella, tuskin tarvitsee ihan täyttä hintaa maksaa.

Kohta en ole käynyt säännöllisesti salilla yli vuoteen. :censored:

Aika osuva kuvaus elämästäni. :LOL:
IMG_20180706_114057.webp

Mullakin taitaa jossain olla suklaarasiallinen maalattuja pikku-ukkoja. Onneksi on kaksio niin ei haittaa elämää.

Tosin voisin kasvattaa alastomien naispatsaiden kokoelmaani jollain luonnollisen kokoisella kivipaadella.

Palkkaduunit tältä päivältä done, kahvia nokan eessä ja nakkisoppa tulilla. Jugurttirusinoita ämpärillinen ja uusin Tuntematon oottaa iltaa. En kyllä ole nähny alkuperästäkään kokonaan, joten paha verrata siihen.

Mitä kuntit mieltä?
Mietin ääneen tässä offtopicissa, en viitti muihin ketjuihin mennä. Tässä ketjussa saa aina parhaan asiantuntijan neuvon.
Nyte talonvaihtoprosessi kun on käynnistymäisillään. Kohde, budjetti ym on fixed. Mutta haistelin tossa, että vois hyvin todennäköisesti saada 10k enempi vanhasta kämpästä mitä päässäni oon budjetoinut.

Käyttökohde tälle kympille?
1. Aurinkopaneelit. Talossa suora sähkölämmitys. Autotallikin lämpiää sähköllä. Jyrkähkö katto suoraan etelään. Bonuksena keinotekoinen mielihyvä kun sähkönhinta nousee, sillä takaisinmaksuaika näennäisesti pienenee.
2. Fortum tankkaus. Osinko + keinotekoinen mielihyvä aina kun sähkön hinta nousee.
3. Kymppi vähemmän asuntolainaa. Ei mitään mielihyvää, ehkä sitten jos korot pomppais edellisen lama-ajan tasolle.
4. Moottoripyörä. Vittujen haisto kaikille + aito mielihyvä.
Jos noista joku on pakko valita niin vaihtoehto 3.

Kohta 4. toimii muuten mutta eihän tuolla kynpillä mitään saa.

Back
Ylös Bottom