Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitä vikaa Mikossa!

"Ai ai ai toffelpalttoo, toffelpalttoo"...

Ei tarvi panna, koska vasta maanantaina soi seuraavan kerran kello.

Tiiättekö sen tunteen kun puoliso puhuu ehkä kerrankin järkeä ja omassa pääkopassa syttyy lamppu? :nolo:

Tilanne seuraava: Itsellä autokuume ja tarjouksia tässä selaillut viime päivinä. Käytiin tänään katsomassa esittelyautoa kyseisestä mallista niin puolisolta tuli täys tyrmäys asialle. Ei emmaljungat mahu kuulemma peräkonttiin. :whistle::whistle:
Tähänkö tämä nyt kaatuu :woot:

No jaa, onneksi meillä on perheauto ja ykkösauto erikseen. En tykkää noista perus perheautoista, enkä aja sellaisella(mies ajaa metsäreissuilla, eikä väliä naarmuuntuuko tai meneekö paskaksi), kyseessä perus farkku. Ykkösauton takakonttiinkin menee kyllä bumbleride indie twin tuplavaunut jos pakko. Itse en ole joutunut tekemään kompromisseja koska olen maksanut perheen molemmat autot.

Tänään ammuin vaistolla peurakokeen läpi teorissa, vielä pitäisi suorittaa virallinen koe (taljalla olen jo suorittanut, mutta haluan vielä vaistollakin muutenvaan). Koiralla olisi parin viikon päästä edessä suurpetokoe ja siitä viikon päästä taas luolakoe, niin saa viralliset paperit.

Omat autot ja muut lelut, niin ei tarvitse hankintoihin lupia kysellä.

Aina voi tietysti silti todeta, onko hankinnassa järkeä:
Toinen pyörä. Kuorma-auto: ei ole. Mutta jos toinen sellaiset tarvitsee niin sitten pitää hankkia.

Mäki haluan naisen joka ostaa meille autot sun muut!
Mutta pyssyy se ei tartte.

Yöllä lähdin ulkoiluttamaan herra nakkia ja kun nousin sängystä ylös niin ihan vitullinen kramppi niskaan, koitin kaikki lämpötyynyt sun muut mutta mikään ei auta... ideaa?

Omat autot ja muut lelut, niin ei tarvitse hankintoihin lupia kysellä.

@gonzaless nimi paperiin!

2018-Honda-CB1000R1-1024x683.jpg

Itse olen ihan vapaaehtoisesti päättänyt kulkea julkisilla, siinä on huonot puolensa mutta kaupungissa sillä liikkuminen on vain tehty helpommaksi.

Ja töihin meneminenkin onnistuu.

Toki auto voi joskus olla kätevä hankinta, maailma menee vaan siihen suuntaan että tuskin kannattaa, muuten ei niin kauheasti väliä minkä näköinen tai kokoinen kunhan toimii.

Itse tykkään jopa vähän vanhemmista autoista kuplavolkkari tai Volvo Amazon ois pähee. Mutta kyllä sitten menee myös perus nissanit yms..

Mutta kun ei tarvetta, niin ei tarvetta.

Nyt tais mennä jo joskus käytyyn kes kusteluun autoista ja autottomuudesta.

Eilen tuli myyntibuumi facekirppiksillä ja nyt 65 e rikkaampana.

Back
Ylös Bottom