Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lukeeko väki täällä paljon kirjoja? Mitä viimeksi?
Mulla on Steinbeckin Vihan hedelmät työn alla. Saanko sivistyspisteen, vai onko se jo poissa sivistyneistön muodista? :D Sitä ennen luin Eedenistä itään ja hekottelin siinä olleille tarinan stereotyypeille, kuten täydellisen viisaalle, mutta vaatimattomalle kiinalaiselle. Kunnes tajusin, että ne eivät olleet kliseitä tarinassa varmaan vielä silloin, kun kirja oli kirjoitettu.

Olen lukenut hirveän vähän viime vuosina, ihan satunnaisia kirjoja vain koska ei ole ollut aikaa (töllö vie voiton illalla kun vähän ehtisi) eikä keskittymiskykyä, mutta tässä heti loman aluksi luin pikaseen semmosen oppaan enkuksi kuin Mating In Captivity, kirjoittaja Esther Perel toiminut 20v terapeuttina. Ei mikään opas varmaan kenenkään parisuhdetta pelasta, mutta tuossa oli harvinaisen hyvä ote ja erittäin valaisevia pointteja.

joonaanmäen valaat ollut työnalla helmikuusta

mene sivulla: 44

olen lukenut kirjaa: kahtena päivänä

Olen lukenut hirveän vähän viime vuosina, ihan satunnaisia kirjoja vain koska ei ole ollut aikaa (töllö vie voiton illalla kun vähän ehtisi) eikä keskittymiskykyä, mutta tässä heti loman aluksi luin pikaseen semmosen oppaan enkuksi kuin Mating In Captivity, kirjoittaja Esther Perel toiminut 20v terapeuttina. Ei mikään opas varmaan kenenkään parisuhdetta pelasta, mutta tuossa oli harvinaisen hyvä ote ja erittäin valaisevia pointteja.
Esther on hyvä. Tuubissa oma kanavakin.

Onkomuute spekuloitu futherin tulevan jälkikasvun mahdollista nimeä?

Mielestäni vahvoilla ovat seuraavat vaihtoehdot:

Pepe
Olawi
Vesa

Lukeeko väki täällä paljon kirjoja? Mitä viimeksi?
Viimeksi aloittanut Kuninkaan omaelämänkerran.

Elämänkertoja ja sen tyyppisiä tulee nykyään lähinnä luettua. Zlatanin kirja oli ihan ok.

Selänne jäi kesken, täytys joskus jatkaa.

Scar Tissue oli loistava, Dave Grohlin kirja myös.

Ajattelitko kiikkua seinille? Ajaako poiccis vokot sinut siihen pisteeseen?

tä?

Ei. Oonhan mää ny käyny alkuvuodesta siellä
paikallisen kiipeilyseuran seinillä, mutta ny ku on taukoa niin piti lainata kirja. Vähän toki huvittais Vaasaan mennä kokeilemaan niitä korkeampia seiniä.

Muuten hyviä, mutta on joku tyttö.

IRMA!

Back
Ylös Bottom