Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on Steinbeckin Vihan hedelmät työn alla. Saanko sivistyspisteen, vai onko se jo poissa sivistyneistön muodista? :D Sitä ennen luin Eedenistä itään ja hekottelin siinä olleille tarinan stereotyypeille, kuten täydellisen viisaalle, mutta vaatimattomalle kiinalaiselle. Kunnes tajusin, että ne eivät olleet kliseitä tarinassa varmaan vielä silloin, kun kirja oli kirjoitettu.Lukeeko väki täällä paljon kirjoja? Mitä viimeksi?
Esther on hyvä. Tuubissa oma kanavakin.Olen lukenut hirveän vähän viime vuosina, ihan satunnaisia kirjoja vain koska ei ole ollut aikaa (töllö vie voiton illalla kun vähän ehtisi) eikä keskittymiskykyä, mutta tässä heti loman aluksi luin pikaseen semmosen oppaan enkuksi kuin Mating In Captivity, kirjoittaja Esther Perel toiminut 20v terapeuttina. Ei mikään opas varmaan kenenkään parisuhdetta pelasta, mutta tuossa oli harvinaisen hyvä ote ja erittäin valaisevia pointteja.
Remeksen Horna loppui eilen, Ruttokellot seuraavaksi.Lukeeko väki täällä paljon kirjoja? Mitä viimeksi?
Lukeeko väki täällä paljon kirjoja? Mitä viimeksi?
Siitäkö se lääkärien huono käsiala johtuu?En osaa lukea.
Siitäkö se lääkärien huono käsiala johtuu?
kiipeilyopasta
Muuten hyviä, mutta on joku tyttö.Onkomuute spekuloitu futherin tulevan jälkikasvun mahdollista nimeä?
Mielestäni vahvoilla ovat seuraavat vaihtoehdot:
Pepe
Olawi
Vesa
Viimeksi aloittanut Kuninkaan omaelämänkerran.Lukeeko väki täällä paljon kirjoja? Mitä viimeksi?
Hyvä, lipunmyyjä tarvitaan aina.Muuten hyviä, mutta on joku tyttö.
Ajattelitko kiikkua seinille? Ajaako poiccis vokot sinut siihen pisteeseen?
tä?
Muuten hyviä, mutta on joku tyttö.
Se on siinä.IRMA!
Näin se taitaa olla.Olikohan niin että Posti ei enää kuljeta rautoja, mutta Mutkahuolto kuljettaa.
Off-topicin tväl-upseeri @Kuparikatto voi korjata jos olen väärässä.