Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se on niitä harvoja hohtavan vaaleita kohtia kropassani tällä hetkellä :cool:
@Helistö kin vihdoin pääsee huomiohoroilun maailmaan, hyvä! :oujee:
Yleisö vaatii kuvia, monesta eri kohtaa ja osa vaatteilla mutta mieluummin ilman niin saadaan kerralla parhaat arvostelutulokset.
ja ihan tarkennuksena, ei välttis siitä reiän kohdalta, ainakaan pelkästään.

Onneksi kohta on loma niin saa pitää luvan kanssa reenitaukoa.
Pakko alkaa kohta myöntämään että kausikiireet töissä ja eiheterona treenaaminen alkaa kuluttamaan.

Vaikutat kyllä todella kiireiseltä mieheltä, niin on varmasti hyvä ihan vaan levätä välillä. (y)

Yleisö vaatii kuvia, monesta eri kohtaa ja osa vaatteilla mutta mieluummin ilman niin saadaan kerralla parhaat arvostelutulokset.

Sain oikeasti aivan hämmästyttävän tarkan rajan sunnuntaina puolessatoista tunnissa tuonne loosteriin, mutta nyt se tuntuu jo vähän kaikonneen :unsure: enkä edes palanut! Siksi nää sateet eivät nyt yhtään miellytä minua.

Katsotaan kesän päätteeksi kuinka terävät rajat on :giggle:
Olen myös ajatellut laajentavani urheiluharrastuksiani tuonne kestävyysliikunnan puolelle ja ajattelin taapertaa kymmenen kilometriä juosten Finlandia Maratonissa 14. syyskuuta :hyper: jonkunlaisen kondis-tsekin voisi laittaa silloin, ellei kaikki lihat sula tuonne lenkkipoluille :ROFLMAO:

Vaikutat kyllä todella kiireiseltä mieheltä, niin on varmasti hyvä ihan vaan levätä välillä. (y)

Sain oikeasti aivan hämmästyttävän tarkan rajan sunnuntaina puolessatoista tunnissa tuonne loosteriin, mutta nyt se tuntuu jo vähän kaikonneen :unsure: enkä edes palanut! Siksi nää sateet eivät nyt yhtään miellytä minua.

Katsotaan kesän päätteeksi kuinka terävät rajat on :giggle:
Olen myös ajatellut laajentavani urheiluharrastuksiani tuonne kestävyysliikunnan puolelle ja ajattelin taapertaa kymmenen kilometriä juosten Finlandia Maratonissa 14. syyskuuta :hyper: jonkunlaisen kondis-tsekin voisi laittaa silloin, ellei kaikki lihat sula tuonne lenkkipoluille :ROFLMAO:
Mulla mikään kiire ole, muilla on aina.
OIkeasti mä en ymmärrä ihmisiä jotka valittaa olevansa kovin kiireisiä, jokainen se tekee ite omat kiireensä ja toisilla tapa vaan jotenkin antaa parempi kuva ittestään kertomalla kuinka kiireinen on.
Mä olen miettinyt koittasko joskus juosta mutta taidan tyytyä noihin max. 1000m sprintteihin joita treeneissä on kun en jaksa ja ulkonäöstä huolimatta olisi lihas plussaa vaikka sitä ei kyllä kerry.
Saa niistä rajoistakin laittaa qvaa :kuvia:

Ostin juoksuvermeet toukokuussa, kerran oon käyny 20min hölkälle. Kun ei vain inspiroi niin ei. No, kun vaihdan salia lähemmäs niin jaksaiskohan juosta sinne ja takaisin :ROFLMAO:

OIkeasti mä en ymmärrä ihmisiä jotka valittaa olevansa kovin kiireisiä, jokainen se tekee ite omat kiireensä ja toisilla tapa vaan jotenkin antaa parempi kuva ittestään kertomalla kuinka kiireinen on.

Viisaasti sanottu. Tarkoitin kiireisellä ehkä enemmän sitä että teet paljon asioita päiviesi aikana, ja mahdatkohan saada lepoa tarpeeksi. :) ja sähän olet yrittäjä, se stressi (vai onko sitä?) siihen päälle vielä.

Mulle käy kuva ihan reijän kohdaltakin. Kyllä sen verran pitää olla ja varata mielikuvitusta, että kuvittelee reunat siihen ympärille.

Niin tahdotteko te kuvan SUKLAAHÄMIKSESTÄ? :hyper:

Tahtoo ne. Tässä.

8b1060f4b318cc60f20f75d67e7c35a6.jpg

Tarttis keksiä joku leffa minkä kattelis tässä iltapäivän iloksi.

Mulla on muuten aivan liian pitkäksi kasvanu tukka. #kysyksjoku

Back
Ylös Bottom