Iltapäivän väsymys
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Reiän ympäriltä?

Yleisö vaatii kuvia, monesta eri kohtaa ja osa vaatteilla mutta mieluummin ilman niin saadaan kerralla parhaat arvostelutulokset.Se on niitä harvoja hohtavan vaaleita kohtia kropassani tällä hetkellä
@Helistö kin vihdoin pääsee huomiohoroilun maailmaan, hyvä!![]()
Onneksi kohta on loma niin saa pitää luvan kanssa reenitaukoa.
Pakko alkaa kohta myöntämään että kausikiireet töissä ja eiheterona treenaaminen alkaa kuluttamaan.
Yleisö vaatii kuvia, monesta eri kohtaa ja osa vaatteilla mutta mieluummin ilman niin saadaan kerralla parhaat arvostelutulokset.
ja ihan tarkennuksena, ei välttis siitä reiän kohdalta, ainakaan pelkästään.
jonkunlaisen kondis-tsekin voisi laittaa silloin, ellei kaikki lihat sula tuonne lenkkipoluille Mulla mikään kiire ole, muilla on aina.Vaikutat kyllä todella kiireiseltä mieheltä, niin on varmasti hyvä ihan vaan levätä välillä.
Sain oikeasti aivan hämmästyttävän tarkan rajan sunnuntaina puolessatoista tunnissa tuonne loosteriin, mutta nyt se tuntuu jo vähän kaikonneenenkä edes palanut! Siksi nää sateet eivät nyt yhtään miellytä minua.
Katsotaan kesän päätteeksi kuinka terävät rajat on
Olen myös ajatellut laajentavani urheiluharrastuksiani tuonne kestävyysliikunnan puolelle ja ajattelin taapertaa kymmenen kilometriä juosten Finlandia Maratonissa 14. syyskuutajonkunlaisen kondis-tsekin voisi laittaa silloin, ellei kaikki lihat sula tuonne lenkkipoluille
![]()

OIkeasti mä en ymmärrä ihmisiä jotka valittaa olevansa kovin kiireisiä, jokainen se tekee ite omat kiireensä ja toisilla tapa vaan jotenkin antaa parempi kuva ittestään kertomalla kuinka kiireinen on.
ja sähän olet yrittäjä, se stressi (vai onko sitä?) siihen päälle vielä.No periaatteessa. Puolikas '09 ja heti perään '16.Hienoa!
Eikös fuuterikin ole maratoonarimiehiä? Eka ja vika kerta ainakin suoritettu.
Yleisö vaatii kuvia, monesta eri kohtaa ja osa vaatteilla mutta mieluummin ilman niin saadaan kerralla parhaat arvostelutulokset.
ja ihan tarkennuksena, ei välttis siitä reiän kohdalta, ainakaan pelkästään.