Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nämä Fittin painokiekot on vähän leveitä.

katso liitettä 149251

Ai käytkö sä sielä nykyään? Mitä oot tykänny? Onko sielä kauhee ruuhka, oon käsittäny että Fressin asiakkaita on sinne paljo siirtyny? Kysynkö vielä jotain?
Mä katoin, että sieltä saa kymppikortin halvemmalla ku sieltä missä oon käyny. Oon tässä ny tuuminu kannattaisko Fitiltä se ottaa.

Juma kun on urpo!

Tilasin koeversion niistä toisen tanskalaisen kalsareista. No tietenkin olin valinnut S kokoiset.

Kävin just lounaalla.. Samaiseen paikkaan tuli joukko nuoria naisenalkuja. Kaikilla asuntomessujen huppari päällä.
Mutta voi luoja sillä yhdellä kapeauumaisella blondilla oli silkinhienot mustat housut jotka laskeutu täydellisesti pyöreää peppua myöden peppuvakoon. Ja kun hän käveli niin pakarat tärähteli ihanasti. Uuh.

Ei se kyllä pieni ole :LOL::LOL:

Näytän mielestäni ihan naiselta. :unsure:
Hyvä se on, ei mitään vikaa.
Aiempi viestini on nyt taidettu tulkita jotenkin aivan päin helevettiä, kun pohdiskelin vain mahdollisuutta, jos olit inspiroitunut YT:n prankkivideoista. Mutta et onneksi ollut, ja kenenkään ei tarvinnut alkaa kyseenalaistamaan seksuaalista suuntautumistaan :D

Täällä sitä vaan käytetään toisen tanskalaisen kalsareita.

Toista päivää olen nukkunut melkein 10 asti. :cautious: Kummasti vaan virtaa keksiä jotain tekemistä, pitkästä aikaa kun ei tee vaan mieli maata kotona. Pari pikku reissua kotimaassa on ihan hyvä.

Ai käytkö sä sielä nykyään? Mitä oot tykänny? Onko sielä kauhee ruuhka, oon käsittäny että Fressin asiakkaita on sinne paljo siirtyny? Kysynkö vielä jotain?
Mä katoin, että sieltä saa kymppikortin halvemmalla ku sieltä missä oon käyny. Oon tässä ny tuuminu kannattaisko Fitiltä se ottaa.

Ihan ok se on, vielä ei ole ollut ongelmaa ruuhkien kanssa, mutta toistaiseksi käyntejä on noin kuukauden ajalta.. Suurin osa porukasta on samaa mitä fressillä kävi pari vuotta sitten, ikäluokasta alle 50v.

Pitäskö toi ottaa ihan puhtaana vittuiluna?
Positiivisena ihmisenä ajattelen että tarkoitit minun olevan vain mopsukan mielestä annelista.

No viestini rivin väliin piillotettu sisältö oli lähinnä se, että (julmasti olettaen)...olet valkoiseksi mieheksi syntynyt, mieheksi itsesi tunteva, kaikkiruokainen heteroseksuaali. A.k.a sovinnollisen maailman vihollinen nro 1.

1300s-1800s-1900s-2000s-im-dying-i-work-in-a-20870007.png

Olet valkoiseksi mieheksi syntynyt, mieheksi itsesi tunteva, kaikkiruokainen heteroseksuaali. A.k.a sovinnollisen maailman vihollinen nro 1.

Juuri näin.
@narunpätkä voi hyvittää rikoksensa syömällä salaattia, laittamalla julkiselle paikalle valkoiset housut ja niihin verta haaroihin jotta simuloit myötätuntoa kuukautisille. Ottamalla pakolaisen kotiinsa. Ja homoilemalla jotta todistat ettet ole hetero.

Salilla minua ei katsota vaan minä katson.

Eipä muuten ollut viime torstaina se :kuola:- poika siellä. Tällä viikolla uusi yritys.

Back
Ylös Bottom