Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oi että, olispa kiva lähteä jortsuihin. Onneksi on vanha ja väsynyt niin ei jaksa.

Tämä kuulosta tutulta :LOL:

Ei ole oikeasti mitään pakottavaa syytä, ei voi olla. Free your mind - and the rest will follow :heart:

Mieleni on erittäin vapautunut, mutta rahatilanne ei ole parantunut :cautious:

Mulla ei ole kavereita eikä rahaa. Ja tässä kylässä ei ole paikkaa mihin mennä.

Helistö, me ollaan niin samiksia, että alkaa jo pelottaa.:ROFLMAO:
No, mulla ainakin alkaa Elämä kun lapset ovat isoja. Makso mitä makso :rock:

Mitä sellaisia juttuja Elämään kuuluu, joita ei voi olla jo nyt?

Minua harmittaa vähän se, että ymmärsin metalligenren hyväätekevän ja viihdyttävän olemuksen vasta täytettyäni 40 vuotta: nyt ei jaksa osallistua kaikkeen kiinnostavaan ja ystävät kuuntelevat ihan jotain muuta ja se ainoa metalliystävä on niin kiinni perhe-elämässä, ettei osallistumista Priden ja Tuskan sekasotkuun voitu toteuttaa.

@Sylverö mun Elämään kuuluu se että tekisin musiikkia. Nykyisessä elämäntilanteessa käytännössä mahdotonta järjestää - etenkin kun priorisoin treenaamisen sen edelle koska pakko koska muuten en pysy toimintakykyisenä mihinkään. Aika ei vain riitä kaikkeen. Mutta jos olisi tarpeeksi tahtoa, olisi keinotkin. Tuntuu siltä, että tahtoa alkaa vähitellen olla kasautunut...

Itsehän kävin kulkueen käpöttelemässä ihan omin pikkutöppösin, mutta nyt eläinkauppaan varustautumaan huomenna saapuvaan uuteen perheenjäseneen :barefoot:

#pelkkä
#ajankuluksi

706F2256-AAE3-4AD5-AB8D-CC94ED697517.webp

Uusi karvamussu on jo puolisenvuotias kissalapsi, ihastuin siihen töissä, kun sen pallit vein :nolo: Toivottavasti hän on jo antanut anteeksi mulle. Mutta jännää on, mulla ei oo koskaan ollut kissaa aikaisemmin!

Invisuksen tulisi olla ehkä hieman huolissaan.

joo tuossa peliä odotellessa puuhastelin

Back
Ylös Bottom