Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minun tuskallinen viikonloppu tarkoittaa siis päivystystä. Irman parempi olla katkomatta koipeaan provinsissa, tai tutustumme lähemmin kuin luuletkaan.

Emmä tänä vuonna remua. Meen vaan lauantaina sinne päiväseltään jälkikasvun kanssa.

Rovinssin jälkeen irman kalsarit on yleensä löytyneet jostain ilmajoelta.

Haista paska. Aina on kaikki kalsarit ollu kotona!

Nopeasti se viikko pyyhälsi ohi, kun töitä on niin paljon ettei ne tekemällä lopu. On vielä työajanlyhennys tänään niin kotia kohti klo 1430, tirsat, ja sitten nauttimaan sotapelaamisesta viiksekkäiden naisten kanssa (kuten rakas ystäväni totesi).

Mutta sitä ennen sumppi: pihautus: pikaisena.

tumblr_oc8mgmZFM61vtclllo1_250.gif

Enää neljä tuntia töitä ja sitten KESÄLOMALLE :)
Raikas ja virvoittava sadekeli.
Lievästi kade.
Itsellä lomaan vielä kaksi viikkoa mutta aloin jo hahmotella out of office -viestiä.

Toki siinä tulee lukemaan jotain hohdokasta kuten "Olen kesälomalla..", mutta sen ajattelukin jo lämmittää. :barefoot:

Lievästi kade.
Itsellä lomaan vielä kaksi viikkoa mutta aloin jo hahmotella out of office -viestiä.

Toki siinä tulee lukemaan jotain hohdokasta kuten "Olen kesälomalla..", mutta sen ajattelukin jo lämmittää. :barefoot:
Kiitos muistutuksesta että poissaoloviesti tulee laittaa ennen kuin leimaa loma ulos - olisi saattanut nimittäin jäädä oman muistin varassa laittamatta kun sen verran kova tarve on päästä hemmettiin täältä :eek:

Enää neljä tuntia töitä ja sitten KESÄLOMALLE :)
Raikas ja virvoittava sadekeli.

Suunilleen samat ja lomille lompsis, melkein tekis mieli juoksennella vapaana alasti vesi sateessa, mutta jätetään nyt se alasti juoksu pois.

Suuri kokoisen munkin päivä on kyllä tänään. Sellaisen ostan lomille päästyäni.

Back
Ylös Bottom