Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hehee otan kehuna, että näyttää miehen persiiltä. Ne nimittäin omalla salilla ovat olleet aina hyvin kimmoisia!
Palautteen värikkyydestä johtuen jatkan gluteus-harjoituksia![]()
Mä tulin parturiin. Pitää vähän siistiä sivuilta.

Kai olet katsonut gymlogin pakara spesiaalin?
Kattelen vaa muumeja, mut vois koittaa vaihtelun vuoksi tota![]()
En ees itse asiassa tiennyt, että siellä on hotellimajoitustakin, mutta miljöö on komee. Matkaa sieltä vähän on keskustaan, mutta jos ei rattikelkalla oo liikkeellä, niin ei paha.Katos perhhana, googgeli listasi körmyt hienosti ja veti parhaat tähdet Noormarkussa olevaan Ahlströmin Ruukkiin, vaikuttaa paremmalta kuin perus ketjuhotelli.
Pitäis varata PORIIISTA jokin körmy. Onko se perus Scandick vai Cumulus? Pekonia oltava, Cumuluksessa ei ainakaan aiemmin ollut, kun joutu enemmän hotelleissa panemaan maata.
Riippuu kikkelin koosta kummalla mennään.Joxuz on liikkeellä joko audilla tai bemarilla tai sitten kävellen.
En ees itse asiassa tiennyt, että siellä on hotellimajoitustakin, mutta miljöö on komee. Matkaa sieltä vähän on keskustaan, mutta jos ei rattikelkalla oo liikkeellä, niin ei paha.
Eih, Sokos vaakuna on ainoa vaihtoehto keskustasta. Aamupala on Suomen tasolla yks parhaista. Olen käynyt monesti ja saman kuulin työkaverilta joka reissaa jatkuvasti ympäri suomea.
Mutta siis ehdottomasti Ruukki. On ihan saatanan hieno paikka. Sieltä saa aittan näkösen mökin joka on sisältä viimosen päälle moderni. Parit häät siellä ollu. Omat minimaaliset mukaanlukien. Kokki siellä tekee usein ruokaa mm. ruottin kuninkaallisille. Vittua en lypaa kylän tytöiltä. Todella väsynyttä sakkia paikalliset.
edit. eihän Ahlströmi Poris oo vaan Noormarkus joka liitetty Poriin. Mutta vartissa sieltä suhauttaa Poriin.