Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pienet on marginaalit.
14843369.gif

Tuntunut muutaman päivän, että elämästä puuttuu jotain.

Olen unohtanut lisätä psylliumin aamupalaan.

Aamulla jännitti herätä, kun pelin tulos piti tarkistaa netistä.

Olin vaipunut koomaan kesken pelin. Ja näköjään nukkunut kaikkien unettomien edestä.

No vaikka tämän tähären.

535921.vresize.350.425.medium.65.png
Tuhat ja yksi yötä etc.. ? :whistle:

Tajusin juuri etten ole saanut yhtään mitään gainsseja noin kolmeen vuoteen :notworthy:

Eilen valittelin taas ongelmia hyvän halpatyövoiman kanssa.
Arvatkaas tuliko mahakipuinen herra töihin saikkulapun kanssa? Tai onko ylipäätään kuulunut mitään?
Pointtina herralla taisi olla saada ns. fudua että pääsis nostamaan korvauksia ilman turhia keskeytyksiä mutta voi pojat... huomenna on kulunut viikko ilman hyväksyttävää syytä olla poissa ja olen perin ihmeissäni jos huomenna ilmestyisi.
Olisi tääkin päässyt helpoimmalla kun olisi tuumannut ettei oikein ole mun duuni niin oisin tehnyt lapun että ollut kiireapuna ja ne ns. korvaukset olisi alkanut juoksemaan jo....

Eilen tuli vuokrafirman kautta jantteri töihin ja vaikka liksa on samaa luokkaa kuin maksaisin suoraankin palkatulle eikä hommaa ole luvattu kuin lyhyeksi aikaa niin asenne ja työtahti aivan toinen, on se vaan kumma.
Juuri pohdin että vaikka nyt joudun maksamaan pari euroa tunnille enempi kun vuokrafirma ottaa aina osansa (prkl) mutta eipähän ainakaan opi nautiskelee liian kovista liksoista saatana.
(viimeinen oli sarkasmia ja vituttaa oikeasti tälläinen touhu kun työ ja tekijät ei kohtaa luonnollisella tavalla)

Sen mitä ite vuokrafirmoista kuullut kokemusta työnantajapuolelta, niin todellakin tuuripeliä millanen mauri sieltä saapuu.

Toinen voi saada paljon aikaan, kun toinen on enemmänkin tiellä jopa apupoikana.

Mä olin 5 vuotta sitten apparin apumiehenä lapioimassa lunta 9e/h NCC:n kerrostalotyömaalla vuokrafirman kautta joten pakko olla myös ihan superhyviä tyyppejä :LOL:

Mulla tuntuu pysyvän paino ikuisesti samana parin kilon vaihteluvälillä, teki mitä teki. Tai sitten elintavat pysyvät aina riittävän vakiona pidemmällä aikavälillä. Varsin jees, jos kuitenkin rasvaprosenttia saisi joskus oikeasti hilattua näkyvästi alemmas :sick:
E. Oikea syy on se, ettei psykhe kestä yli 55kg massaa :unsure:

Mulla on paino noussut oman mittapuun mukaan paljon. Ja kohta olen läskin mitoissa.

Onneksi vaatteet (pieruverkkarit) mahtuu vielä päälle.

Mulla tuntuu pysyvän paino ikuisesti samana parin kilon vaihteluvälillä, teki mitä teki. Tai sitten elintavat pysyvät aina riittävän vakiona pidemmällä aikavälillä. Varsin jees, jos kuitenkin rasvaprosenttia saisi joskus oikeasti hilattua näkyvästi alemmas :sick:
E. Oikea syy on se, ettei psykhe kestä yli 55kg massaa :unsure:
Sä tulit takas :heart:

Back
Ylös Bottom