Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

6kg jo lähtenyt, vaikka en oo edes yrittänyt laihduttaa. Joka kesä tippuu, mutta ei näin paljon.

Perkele, ja minä taas olen koko talven ja kevään sinnitellyt urakalla estääkseni painoa lähtemästä kiireen ja stressin ja liian vähän liikunnan myötä ylöspäin eksponenttikäyrää mukaillen. Ja nyt kesällä kun pitäisi vielä voida vähän relata ja nauttia hieman epäterveellisyyseväitä sekä olutta, niin ei hyvältä näytä sen osalta vaan päinvastoin joudun pitämään itselleni jonkin keskitysleiriloman. Vaan samapa tuo, kun ns. lomasta uhkaa tulla enemmänkin pidennetty etätyöpätkä kuin oikea loma. Pitäisi vain voittaa lotossa tai jotakin.

Mites, Mr @Heatseeker olikos tänään se joku persepäivä? Minulla olisi yksi viime kesänä otettu, mutta oikein kivat persikathan ne ovat olleet jo silloin. :cool:
Pyllytiistai.

Neidin täytyy nyt tehdä itse joku ratkaisu, henk koht huomioni on täysin siinä mihin saan tehostajan öljysäiliön sijoitettua kun on imusarjaa ja kuuleria ja vaikka mitä.

20180626_175453.webp

Mä oon yrittänyt syödä koko talven tosissani ja onnistuinkin, paino nousi 1,5 kg (eikä siis todellakaan puhuta mistään bodysafkoista) :LOL:

Ei oo helppoa tällaisilla kusimadon geeneillä :ROFLMAO:

Back
Ylös Bottom