Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taas se J on käärinyt qllinsa tuohon folioon ” Voisko tytöt avata tän pullon”Kyllä!
Juuri kyökissä väsäsin vartaita ja täytettyjä pekunisieniä. Plääni on se, että vatta täyteen ja korkki ulapalle. Pian.
katso liitettä 148989
Hieno oivallus, mietin samaa.Taas se J on käärinyt qllinsa tuohon folioon ” Voisko tytöt avata tän pullon”
Onkohan doktor tulossa paatilla käymään. Tein hälle alkupalaa:
katso liitettä 148990
Onkohan doktor tulossa paatilla käymään. Tein hälle alkupalaa:
katso liitettä 148990
Juuri aamusta mietin, että missä Elsu. Siinä Elsu.Huippu juhannus! Allerginen reaktio, migreeni ja palovamma. Ja vielä selvinpäin. Täällä on kauhee myrsky, joten taidan kaivaa sipsit, karkit ja pepsimaxin esille ja siirtyä sohvalle läskistymään.
Valitettavasti ei. Parempi siis syödä itse.Eikö olisi kotiinkuljetusta? Söin kaikki mansikat ja kerman jo eilen.![]()
Nyt taitaa jopa päästä vähällä ruuhkalla.Ja pitäisi käydä kaaren rismassa
Joo, elossa mä vielä olen. Nyt on välillä jopa aikaa pyöriä täällä, kun miehellä alkoi 8viikon kesäloma.Juuri aamusta mietin, että missä Elsu. Siinä Elsu.
Täällä ei onneksi oo myrskyä, mutta ei liene väljä vaikka ois. Illan plääni kun on kuitenkin pysyä tiukasti sisätiloissa ruuan parissa. Ellei nyt kärpänen purase ja mene kuohuvaa juomaan liplatuksen äärelle.
Saitko 40v lahjaksi tuon keinutuolin?