Sormet haisee surströmmingille.
Judiksella.
Judiksella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulla oli eilen kunnia jutella Lord Satanachian kanssa lähijunassa.
Sata nakkia. Oliko muuten maalit naamassa?Satanachian
Minulla oli eilen kunnia jutella Lord Satanachian kanssa lähijunassa.
Kysyitkö mitä mieltä hän on enkeleistä?
Sata nakkia. Oliko muuten maalit naamassa?
Olen kateellinen. Kai Satanakkia oli aivan selvin päin näin juhannuksen kunniaksi?
Minun on häpeillen tunnustettava:
1) läimäytin röntgenhoitajapoikaa pakaroille
2) kehuin mieshoitsun komeaa ulkonäköä
3) sanoin pari positiivista sanaa nuoren miespotilaan hienosta parrasta
4) kommentoin raksaäijän tatuointeja ja lisäksi olen vinkannut hänelle silmää sen jälkeen aina kohdattaessa
5) ehdotin työkaverilleni että hän pukeutuisi joku päivä varsinaisen ammattinsa vaatetukseen - kyseessä on palomies
6) kerroin kollegoilleni kohtaamastani helikopterilentäjästä käyttäen seksuaalisvivahteista sanastoa.
Tämä kaikki on tapahtunut työpaikalla.![]()
Anteeksi.

Onko Sylverö se sama varttihullu joka kirjoitteli aikaisemmin Sylvinä?Minun on häpeillen tunnustettava:
1) läimäytin röntgenhoitajapoikaa pakaroille
2) kehuin mieshoitsun komeaa ulkonäköä
3) sanoin pari positiivista sanaa nuoren miespotilaan hienosta parrasta
4) kommentoin raksaäijän tatuointeja ja lisäksi olen vinkannut hänelle silmää sen jälkeen aina kohdattaessa
5) ehdotin työkaverilleni että hän pukeutuisi joku päivä varsinaisen ammattinsa vaatetukseen - kyseessä on palomies
6) kerroin kollegoilleni kohtaamastani helikopterilentäjästä käyttäen seksuaalisvivahteista sanastoa.
Tämä kaikki on tapahtunut työpaikalla.![]()
Anteeksi.
Sain synttärilahjaksi mieheltä etanapannut, että voimme yhdessä valmistaa valkosipulivoi-homejuustoetanoita - suurta herkkuamme joita tähän asti olemme syöneet vain ravintoloissa. Pari asiaa tekisin toisin seuraavalla valmistuskerralla, mutta eipä maku paljoa ravintolan etanoille hävinnyt.
katso liitettä 149001
E. Tällaisia herkkupaloja on tuolla koloissa!
katso liitettä 149002