Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä olen yrittänyt pakottaa grillihommiin, mutta vielä ei ole innostunut.

en ole grilliruuan valmistaja olen sen syöjä

minun ulkogrilli&katos:

o.jpg

Ei köyhällä ole varaa valittaa tai olla väsynyt.

No just joo. Terveyttä ei oo vielä käsittääkseni rahalla voinu korvata ja valitettavasti tommonen tahti vielä joskus kostautuu. Mutta en nyt tarkota saarnata, omat on valintas ja elät niinku haluat.
Ite mieluummin oon vähä köyhä, ku vietän nämä nk. parhaat vuodet pelkästään töissä. Ja koska terveys on menny jo vähä alamäkeä niin sitä suuremmalla syyllä.

Haatana kun alkaa mennä hermo ratikkatöihin täällä. Joka jumalan päivä saa etsiä itselleen uuden kulkuväylän, kun kaikki tiet tukittu ja randomilla jätetty milloin mikäkin reikä, josta voi orava livahtaa, ehkä. Ratikkatyön lisäksi samasta paikasta on revitty maa auki ja tiet tukittu purkutyön ja uuden kerrostalon rakennuksen vuoksi, ja nyt vissiin myös vesilaitoksen putkihommien takia. Tänään sitten yhdistelmä kapea kulkuväylä+huono näkyvyys+hämmennys tämänkertaisista liikennejärjestelyistä+nurkan takaa tuleva toinen pyöräilijä johti siihen, että kaaduin pyöräni kanssa, pyörä rojahti jalan päälle ja on nyt vitullisen kipeä. Painuisivat vaikka helvettiin sen maankaivamisensa kanssa.

Back
Ylös Bottom