Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Parempi nyt, kun perjantaina.
IMAG0464.webp

Se on juhannusloma nyt! Tai no olenhan mä vielä huomennakin (etä-)töissä, mutta tyttö lähti just viikoksi mummolaan ja saa vähän eri tavalla rentoutua. Mies on matkalla tänne ja sääkin on mainio. Huomisaamuun asti.

Mitään juhannussuunnitelmia ei ole, ja se onkin ehkä parasta! Mitäs muilla mielessä? Perinteistä mökkijuhannusta? Festareita? Töitä?

Naapuripöydästä kuultua:

Rollaattorin on oltava näppärä. Tärkeää on sen helppo liikuteltavuus ja bussiin se on myös mahduttava.

Plikat myös kikattavat, kun kunto on rapistunut ja pieni mäki on raskas kulkea.

Mitäs muilla mielessä?

olutta #terveydeksi

koska: munkkia tai pullaa en käytä niin voin nauttia kalorit eri muodossa

ainoat juhannusperinteeni:

-lentäjien juhannus, siihen ei voi enää osallistua
-kukkamekkopakkolavatanssit, saa nähdä suosiiko keli osallistumista

olutta #terveydeksi

koska: munkkia tai pullaa en käytä niin voin nauttia kalorit eri muodossa

ainoat juhannusperinteeni:

-lentäjien juhannus, siihen ei voi enää osallistua
-kukkamekkopakkolavatanssit, saa nähdä suosiiko keli osallistumista
Kuka sulle mekon pakottaa pukineeksi?

ei kukaan, olen olen ollut läsnä joka kerta farmarin housuissa

NAISilla on silloin viiva tällöin kukkamekkoja näkynyt

juhannussuunnitelmia

Perinteisiin kuuluu leipoa juhannukseksi mansikkakakku.

Ja saan kerrankin olla töissä! Jestas, mä niin nautin. Kyllä tähän kahteen vkooon sentään yksi vp mahtuu. Ja se riittää. Turhaan mä olen kotona yksin letittämässä maton hapsuja.

-12 järjestetty viimeisen kerran

nykyäänhän kauhavan entinen varuskunta-alue palvelee ulkomaalaisia paikanhakijoita #surullista

paikalla tuollainen historia

tilaisuus järjestettiin ensi kerran vuonna 1945 ja Lentosotakoulun lakkauttamisen myötä viimeisen kerran 2012

Perinteisiin kuuluu leipoa juhannukseksi mansikkakakku.

Ja saan kerrankin olla töissä! Jestas, mä niin nautin. Kyllä tähän kahteen vkooon sentään yksi vp mahtuu. Ja se riittää. Turhaan mä olen kotona yksin letittämässä maton hapsuja.

Sää uuvutat ittes tuolla työtahdilla.

Mä kyllä nautin tästä juhannusvapaasta vaikka oikein mitää ei jaksakaa tehä. Ei saakeli vieköön saa edes pyöräillä.
Vaikka täytyy sanoa, että on juhannuksena mukavampi olla töissä kuin jouluna ja jos en saikulla olisi niin olisin töissä. Muistaakseni.

Mitäs muilla mielessä? Perinteistä mökkijuhannusta? Festareita? Töitä?

Mä ajattelin rentoutua parhaassa seurassa eli itsekseni, sen verran on polla sekaisin, ettei oikein seuraa kaipaa. Vähän mietin lähirannikon kartoitusta pyörän selässä ja jos oikein pistän elämän risaiseks niin iso karkkipussi vois olla. Huomenna aloitan juhlallisuudet töiden jälkeen salilla ja saunalla.

Possua, makkaraa, kaljaa, kalastusta, viskiä, saunaa, lonkeroa, lisää possua, vähän salaattia, tippuminen veneestä, sinappia, viinaa, suolakurkkuja, olutta, palovamma, istuskelua autollissa, bisseä, futista ja enemmän possua. Niistä on hyvä juhannus tehty.

Back
Ylös Bottom