Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

HOUSUMARKKINOILLE. Kun lakanat märkinä herää, mietin taas (kerran) sitä pikkuhousukauppaa. Jos ajattelen, että maksan vaikka kolme (3) euroa/housu ja myyn ne kolmellakymmenellä (30) eurolla, niin postikulujenkin jälkeen jää hyvä kate. Okei. Vika kerta kun jauhan tästä, suunnitteluvaiheesta. Katotaan siirrytäänkö koskaan toteutukseen :sneaky:
Muistahan lähettää näytteet kiitokseksi idean tukijoille.

Voi samalla hieman pojat arvioida.

Juuri näin, juuri näin.

Osaakohan lady kertoa sopiiko kylkeen joku tumma ja puhuva punkku, vaiko raikas ja rapsahteleva kuplajuoma.

Toimisko toi pikkuhousukauppa oikeesti?

Jos sivupisneksenä tilais netistä strinkejä ja kävis tossa jokirannassa kattoos kalastajia, pyytäis että sais hieraista ahvenaa siihen vahvistuksen kohdalle. Minigrippiin ja postiin. Netistä kuva saatipojaksi.
Voisin kuvitella jos netistä tilaat käytettyjä alushousuja niin epätodennäköistä, että on koskaan ihan sitä ihteään nuuhkinut. Vai?

Ei siis siinä toiminnassa muuten mitään, itsekin väliin nuuhkaisen strinkuloita, mutta ne on siinä tilanteessa vielä vaimolla jalassa.
11433124.gif

Minä en nyt näe miten näitä voidaan luulla siskoksiksi. Kyllähän tuo äiti nyt selkeesti nelikymppiseltä naamasta näyttää. Tai voishan ne nyt sisaruksia olla vaikka onki 20 vuotta ikäeroa, mutta en mä nyt sen takia luulisi, että äiti näyttäis ikäistään nuoremmalta.

Uskoisitko äidiksi ja tyttäreksi? Näyttävä kaksikko kääntää päitä yökerhoissa: ”Ikäiseni miehet pokailevat äitiäni” https://www.is.fi/viihde/art-2000005726783.html

Juuri näin, juuri näin.

Osaakohan lady kertoa sopiiko kylkeen joku tumma ja puhuva punkku, vaiko raikas ja rapsahteleva kuplajuoma.

Mitäs sitä kalan kanssa yleensä tarjotaan, puolikuivaa valkkaria? :LOL:

Ja @irtakk näyttää äiti jo viisikymppiseltä, bailaus rupsahduttanut.

Minä en nyt näe miten näitä voidaan luulla siskoksiksi. Kyllähän tuo äiti nyt selkeesti nelikymppiseltä naamasta näyttää. Tai voishan ne nyt sisaruksia olla vaikka onki 20 vuotta ikäeroa, mutta en mä nyt sen takia luulisi, että äiti näyttäis ikäistään nuoremmalta.

Uskoisitko äidiksi ja tyttäreksi? Näyttävä kaksikko kääntää päitä yökerhoissa: ”Ikäiseni miehet pokailevat äitiäni” https://www.is.fi/viihde/art-2000005726783.html
ihan helvetin vanha akka

e tai siis korjaan että todella kuluneen näköinen nainen.

Viimeksi muokattu:

Kulahtanut muija. Huolestun jos itse näyttäisin 42- vuotiaalta tuolta.

Minulla ja isoteinillä on vajaa 20 vuotta ikäeroa. :whistle:
Mua on joskus luultu lapseni siskoksi. Oli muuten noloa.

Ja mun nuorempaa pikkuveljeä on luultu mun poikakaveriksi. Ja se vasta noloa oli.

Taas haluttu tehdä vaan juttua paremman puutteessa, juu omiinki silmiin näyttää ihan selkeästi ihan ikäiseltään, eikä voi luulla saman ikäisiksi.

Mitäs sitä kalan kanssa yleensä tarjotaan, puolikuivaa valkkaria? :LOL:
Itse lähtisin näin Rieslingin ystävänä sillä liikkeelle.

Välittäjä vois periaatteessa rankata tuotteen yhdellä testi-imaisulla ja saada näin lisäarvoa itselleen.

Tai keksiä tuotteelle aina yksilöllisen tarinan.

Ei siis pelkkä kulu lainkaan, vaan myös mahdollisuus.

Back
Ylös Bottom