Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kotimaan matkailua, @vokot in suĂĄ:
situksesta.

IMAG1320.webp

Itse konseptia enemmän mua risoo se, että jotkut ei osaa käyttää niitä.

Yks tuttu rouva on jo vuosia kaikkiin some-kuviinsa merkannu ykskytyks hästäkkiä yhteen. Ei ne toimi kun ekan osalta.

Esim.
#ihanaa#ihquu#alustavavaraus#kysynMieheltä#kusionhyvääjuomaa#ja#paskaonhyvääruokaa

E. En oo viittiny kertoa sille asioiden tilasta

Yks tuttu tekee kans tuota ja mua ärsyttää se. Sit se laittaa vielä sen viimesen hästäkin perään hästäkin ilman tekstiä, että näyttää hienommalta (siis näin: #ihanaa#ihquu#jne#).

Itse konseptia enemmän mua risoo se, että jotkut ei osaa käyttää niitä.

Yks tuttu rouva on jo vuosia kaikkiin some-kuviinsa merkannu ykskytyks hästäkkiä yhteen. Ei ne toimi kun ekan osalta.

Esim.
#ihanaa#ihquu#alustavavaraus#kysynMieheltä#kusionhyvääjuomaa#ja#paskaonhyvääruokaa

E. En oo viittiny kertoa sille asioiden tilasta

Yks tuttu tekee kans tuota ja mua ärsyttää se. Sit se laittaa vielä sen viimesen hästäkin perään hästäkin ilman tekstiä, että näyttää hienommalta (siis näin: #ihanaa#ihquu#jne#).

"Kesätyöt#vähänerilaista#kuvapankki#yhdistä sana oikeaan kuvaan#pääsen vasta vauhtiin#loma alkaa onneksi kohta#"

Tuon poimin erään seurattavani kuvan alta juuri äsken. Yrittäkäähän hahmotella ominaisuuksia tälle käyttäjälle: sukupuoli, ikä, ulkonäkö, koulutusaste yms.

Nukahdin sänkyyn. Omaan.

Kai se on vielä vähän käytävä painaan röitä tälle päivää. Onneksi on sen pituinen siirtymä, että ehdin nauttia kunnolla kahvit.

Parikymppinen muija, amk- opiskelija, volyymiripset.

Eikö parikymppinen amk-opiskelija olis enemmänkin ”ihana ilta kaikkien ihanien kanssa! Lavjuu beibsit! Kohta kesä ja lomaaaa!! #best #super #paardipaardi #kreisii #studentlife”

Viimeksi muokattu:
Parastahan se on meno somessa kun 50+ naikkoset lyricat,kipulääkkeet ja viini koneessa avautuu kaikesta maailman vääryydestä.

Kyllä se alkaa osalla jo nelikymppisenä. Koko elämä pitää vuodattaa someen ja kuinka väärin kohdellaan ja blaablaa. Tai sitte se arvoituksellinen ”kyllä kaikki on nyt huonosti ja taas tuli paskaa niskaan siltä yheltä tyypiltä ja sit se yks toinen juttu vielä siihen päälle”. Kommenttikenttä täyttyy kysymyksistä, että mikäs nyt on ja vastaus on joko ”no yks juttu vaan” tai ”laitoin yv *snif*”.

Toinen mikä ärsyttää on nämä kuolinilmotukset somessa. Kirjoitetaan joku kaunis muistolause ja ilmoitetaan se kaipauksen määrä. Sitten kun menee kysymään, että kuka on kuollut niin vastaus on, että miks kaikki kyselee tätä!?! Tämän keskustelun oon ihan oikeasti käyny yhen kaverin kanssa ja sille piti sanoa, että minkä takia sä laitat mitään tommosta Facebookiin, jos et halua että sulta kysellään mitään.

Sitten nokka kohti kotia.

Mansikkaviineri ja kahvi tekisi poikaa.

Mistä muuten sanonta tehdä poikaa? Aikoinaan poikalapsi ollut toivotumpi vai täh?

perhana sentään kun tämä alaselkä jaksaa kiukutella, yleensä kun sen itse tötöilee kipeäksi niin 3-5vko ja sillä hyvä, nyt ei meinaa millään palautua, sätänä.

Kaikki on kotiin päin, sano.

kyllä, tuohon euron palkkaan voi laskea lisäksi säästynyt wc-paperi ja pöntö ja käsienpesu vesi & saipua

myös arvokasta vapaa-aikaa säästyi 5minuuttia

Back
Ylös Bottom