Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Enemmän mua huolestuttaa, että tänä vuonna 36 vuotta täyttävä ihminen näyttää noin vanhalta.heikki1982
Itse konseptia enemmän mua risoo se, että jotkut ei osaa käyttää niitä.
Yks tuttu rouva on jo vuosia kaikkiin some-kuviinsa merkannu ykskytyks hästäkkiä yhteen. Ei ne toimi kun ekan osalta.
Esim.
#ihanaa#ihquu#alustavavaraus#kysynMieheltä#kusionhyvääjuomaa#ja#paskaonhyvääruokaa
E. En oo viittiny kertoa sille asioiden tilasta
Itse konseptia enemmän mua risoo se, että jotkut ei osaa käyttää niitä.
Yks tuttu rouva on jo vuosia kaikkiin some-kuviinsa merkannu ykskytyks hästäkkiä yhteen. Ei ne toimi kun ekan osalta.
Esim.
#ihanaa#ihquu#alustavavaraus#kysynMieheltä#kusionhyvääjuomaa#ja#paskaonhyvääruokaa
E. En oo viittiny kertoa sille asioiden tilasta
Yks tuttu tekee kans tuota ja mua ärsyttää se. Sit se laittaa vielä sen viimesen hästäkin perään hästäkin ilman tekstiä, että näyttää hienommalta (siis näin: #ihanaa#ihquu#jne#).
ominaisuuksia
Parikymppinen muija, amk- opiskelija, volyymiripset.
Tuliko muuten tästä kirjoituksesta mitään ilmiöö someen? Sopisi hyvin aiheeseen.Veikkaisin #persvakomiestä.
Parikymppinen muija, amk- opiskelija, volyymiripset.
Parastahan se on meno somessa kun 50+ naikkoset lyricat,kipulääkkeet ja viini koneessa avautuu kaikesta maailman vääryydestä.
kakattaa
3-5vko ja sillä hyvä, nyt ei meinaa millään palautua
Kaikki on kotiin päin, sano.euron suoritus, netto
Kaikki on kotiin päin, sano.