Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mut helppo saada halpaa työvoimaa?
Ei vaan ihan yleensä työvoimaa.
Mulla olisi duunipaikka auki jonka liksa ei ole häävi mutta ei siinä ole muuta vaatimusta kuin terve järki niin ei tahdo vaan löytyä tekijöitä.
Kyyyllä sitten kun syksy ja terassikelit on loppu niin tullaan kyselee oisko jottain töitä antaa...

E: Oli just äskön taas mitä vittua fiilis kun työttömät valittaa että on liian pieni liksa että jaksas nousta ja seuraavassa meilissä asiakas valittaa että on aika kallista ja pitäs saada rabattia..
Vittu jos mun pitäs antaa alea tai maksaa kunnon liksaa niin kuinka mä sitten rahoitan etelänmatkat ja uudet mersut?

Ei vaan ihan yleensä työvoimaa.
Mulla olisi duunipaikka auki jonka liksa ei ole häävi mutta ei siinä ole muuta vaatimusta kuin terve järki niin ei tahdo vaan löytyä tekijöitä.
Kyyyllä sitten kun syksy ja terassikelit on loppu niin tullaan kyselee oisko jottain töitä antaa...

E: Oli just äskön taas mitä vittua fiilis kun työttömät valittaa että on liian pieni liksa että jaksas nousta ja seuraavassa meilissä asiakas valittaa että on aika kallista ja pitäs saada rabattia..
Vittu jos mun pitäs antaa alea tai maksaa kunnon liksaa niin kuinka mä sitten rahoitan etelänmatkat ja uudet mersut?

Sitten tulee virolaiset ja Intian insinjöörit ja Thaimaan marjanpoimijat, ne tekee halvalla.

Juuri näin!
my-boss-arrived-at-workin-a-brand-nevw-amazing-car-cd-cd-he-replied-ifyou-work-hard-put-allyour-hours-in-and-strive-for-excelence-ill-get-another-one-next-year-8yZNx.jpg

Eilen kentälle mennessä soitin taksin ja pyysin mersun ja mersumiehen osoitteeseen, hetken kuluttua kurvasi Timo hybridi -Toyotalla pihaan. Enää ei saa etes tilaamalla sitä mitä haluaa

Niin maanantai ku olla ja voi.
Eilen kentälle mennessä soitin taksin ja pyysin mersun ja mersumiehen osoitteeseen, hetken kuluttua kurvasi Timo hybridi -Toyotalla pihaan. Enää ei saa etes tilaamalla sitä mitä haluaa

Laatu tulee Japanista.

Back
Ylös Bottom