Ensi viikolla olet taas stalkkaamassa mäen päällä.
![]()
Kyllä mä pääsen täältä mansesta tänään jo mäen päälle. Jeejeejee! Pääsee ees vähä lähemmäs kotia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ensi viikolla olet taas stalkkaamassa mäen päällä.
![]()
Ei vaan ihan yleensä työvoimaa.Mut helppo saada halpaa työvoimaa?
Vittu jos mun pitäs antaa alea tai maksaa kunnon liksaa niin kuinka mä sitten rahoitan etelänmatkat ja uudet mersut?
Vittu jos mun pitäs antaa alea tai maksaa kunnon liksaa niin kuinka mä sitten rahoitan etelänmatkat ja uudet mersut?
Kutsumuksella tietty.
Ei vaan ihan yleensä työvoimaa.
Mulla olisi duunipaikka auki jonka liksa ei ole häävi mutta ei siinä ole muuta vaatimusta kuin terve järki niin ei tahdo vaan löytyä tekijöitä.
Kyyyllä sitten kun syksy ja terassikelit on loppu niin tullaan kyselee oisko jottain töitä antaa...
E: Oli just äskön taas mitä vittua fiilis kun työttömät valittaa että on liian pieni liksa että jaksas nousta ja seuraavassa meilissä asiakas valittaa että on aika kallista ja pitäs saada rabattia..
Tsekkoslovakiassa tuhkahduttava ilma, kuuma kostea hikinen
Se oli periaatepäätös se.
Eilen kentälle mennessä soitin taksin ja pyysin mersun ja mersumiehen osoitteeseen, hetken kuluttua kurvasi Timo hybridi -Toyotalla pihaan. Enää ei saa etes tilaamalla sitä mitä haluaa