Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sahramiperunat kevätsipulin kanssa olkoot siis ruokani. Ehkä paistan vähän kanaa lisukkeeksi.

Toisin kuin monella täällä, ei minulla ole mitään menetettävää, joten on vähintään kohtuullista hyvittää syntini huonona veronmaksajana uhraamalla ruumiini tieteelle. @Delgado varmaan mielellään osallistuu tähän tiedeprojektiin.
Jep, aina valmiina tällaiseen projektiin! Olen aina halunnut tehdä reportteri-ihmisen, siis sellaisen joka ekspressoi jotain fluoresoivaa proteiinia. Nykyään kun meillä on CRISPR-Cas9 niin sellaisen luominen on realistisempaa kuin koskaan. Laitan jo rahoitushakemusta menemään!

E. Taidanpa näin kauniin päivän kunniaksi mennä kävelemään Kaupin pusikkoon. Ehkä jopa päivettyisin vähän, ettei KKK taas lähettäisi minulle kunniakirjaa äärimmäisestä valkoisuudestani. Koen ne noloiksi. Lääpin jo itseeni viimevuotista itsaria epätoivoissani.

Päivän vitsi:

- Miksi Jari-Matti Latvala ei voita tälläkään kaudella rallin maailmanmestaruutta?
- Koska hän ajoi taas ulos tieltä ja törmäsi torppaan.

Heko heko.
Miksi Jari-Matti Latvala ei voita tälläkään kaudella rallin maailmanmestaruutta?

- Koska hän hairahtui oikealta tieltä, kun törmäsi torppaan.

Muokkasin vähän ivallisemmaks.

Hauska huomata että juttujen taso tässä ketjussa on ja pysyy.

Saatana mikä työmaa oli jäähdyttäjän asennus. Alkaa näyttää uhkaavasti siltä että kohta pitäisi moottori nostaa paikoilleen.

Jos olisi tarpeeksi likviditeettiä, ryhtyisin täysipäiväisesti korjailemaan vanhoja armeijan ajoneuvoja.

Jäähdyttäjän vaihto viimeksi n. 8 h.
Palkka, tiedätte kyllä millä he maksavat.

Jos olisi tarpeeksi likviditeettiä, voisin myös alkaa korjailemaan täysipäiväisesti.

Tänään voisi olla jäätelöpäivä ja auringonottoilta :) jaksaisikohan hakea jasmiini-Saskiaa tosta kauempaa, parhaita kuplavettä!

Back
Ylös Bottom