Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vähän vaati virkistystä.

mojito.webp

Ei olisi pitänyt juoda sitä 3,75 desiä punkkua eilen, tuli päänsärky joka ei ole lähtenyt edes päikkäreillä. :(

Mutta tänään on meillä 1-v hääpäivä, ihkuromanttista :heart:

Tosin, mies taas töissä mutta käytiinpä pihvillä. Mies osti mulle myös hääpäivälahjaksi pelin, jota pelasin intopiukeana teininä, Super Puzzle Fighter II Turbon:hyper:
37643-Super_Puzzle_Fighter_II_Turbo_[NTSC-U]-1473662595.jpg

saunassa käyty, tulos: keskivaikea afterburner

saunakaljalle olisi lähdettävä #yksin #terveydeksi
illan tavoite #kaurismäki

Huh, anteliasta sorttia nämä mun sukulaiset, kun löytyy juristia, menestynyttä yrittäjää ja maailmanmainiota dippainssiä. Kannattaisi valmistua useammin, vaikka tästä kööristä taidan minä olla se heikoin lenkki. :barefoot:

Mutta nyt on massu täys pippuripiffiä, olutta ja kotona on iso tuopponen viiniä kourassa. Harvoin sitä esimerkillisin ansioin valmistuu, niin nautitaan nyt. Saatana.

Teet itse, levyyn nakuttelet terotettuja 5 " nauloja, niin on kunnon piikkimatto selälle.

TE="leoko, post: 5457024, member: 1916"]Tänään 30 km juoksua poluilla, eli ns. trailrunning. #ajankuluksi

Nyt maistuu olut aika miellyttävälle.[/QUOTE]
Mulle riitti mopon vahaus ja nurtsin leikkuu. Tai no,hyvältä se ois maistunu kummiski.

Vaikka paljon olen yksin niin harvoin olen yksinäinen mutta tänään olen tuntenut itteni tosi yksinäiseksi ja nimenomaan isommassa porukassa.
En ole sellainen jonka ympärille porukka kasaantuu vaan menen itse toisten luo todetakseni heidän hetken päästä hajaantuvan. Vaikka itse mietin toisia ihmisiä harrasteporukassa niin luulen etteivät toiset edes aina muista kuka olen kun teemme seuraavan kerran yhdessä....

Back
Ylös Bottom