Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

New movie theater smell.

15267404551083010231495390829378.webp

Toki. Hankala vaan äkkiseltään keksiä mitä evp bikinirajajääkärille hommaisi.

tästä tulikin mieleen että huomenna viikoks valtion leipiin. Pitää hakee varastosta ämnollavitoset ja toivoa että vyö menee kiinni. Venäjänreissut haittas sen verran harrastusta että harvemmin ehti laittaa päälle.

Ainiin, unohdin kertoa eilisen saldon:

-paskaläjä parvekkeella
-kusta kasvatusämpärissä, jossa hiukan vanhaa multaa pohjalla
-rikottu pöytälamppu

Arvatkaa, ketkä asialla :heart:

Ostin kissoille syötävän ruohon ja ne on vaan kuseksineet siihen. Kiitos rakkaat. :heart:

Olinkohan 9 sarjaa kyykkyä, 5 sarjaa sjmvtä ja 5 sarjaa yhden jalan prässiä kovin fiksu veto, kun ylihuomenna pitäisi nähdä Ateena päivässä.

Huomenna kahteen asuntonäyttöön ja katsomaan Deadpool 2.

Kävin pojan kanssa pyöräilemässä, on sillä kova kunto. Ne mäet mihin itse hyyty se ajoi siihen viereen, nosti fillarin keulan pystyyn ja polki ohi :ruoska:

No niin sen pitää mennäkin

Minäkin kävin salilla pitkästä aikaa. Oli ihan mukavaa.

Nyt istun vessassa ja olen puhelimella salaa, etten näytä huonoa esimerkkiä lapselle. Sillä on puhelin jäähyllä enkä minä viitsi olla puhelimella kauheasti sen aikana. Nyt on vähä niinku jotain pahaa tekis. Kheheh.

Back
Ylös Bottom