Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihan viikatteella?
Olis kyllä päältä ajettava leikkurikin mutta jos haluat niin löytyy paria eri malliakin viikatetta, naista jos meinaa hurmata niin viikate ois kyllä varmaan toimivampi :) mutta konetta käyttäessä se ei pääse juoksemaan karkuun.
Lääniä olis puoli hehtaaria ajettavaa joten ei siinä koneen päälläkään pääse ihan ilman hikea.

Ainiin, unohdin kertoa eilisen saldon:

-paskaläjä parvekkeella
-kusta kasvatusämpärissä, jossa hiukan vanhaa multaa pohjalla
-rikottu pöytälamppu

Arvatkaa, ketkä asialla :heart:

Olisikin!

E. Näinpä muuten erikoista unta yöllä. Olin Helsingin yliopiston virtaussytometria-asiantuntijan kanssa jonkinlaisessa tv-ohjelmassa, jossa istuimme studiossa vierekkäin ja meille annettiin lasit kuohuviiniä tms. Unessa katselin itseäni tv-ruudusta kun heitin viinit huiviini ja röyhtäisin niin, että suustani tuli tulenlieskoja. Nauroin sille niin kovaa että heräsin omaan nauruuni ja ilmeisesti herätin miehenkin.

Viimeksi muokattu:
Mä käyn kohta hakemassa sen telakoneen ja kaivan noi pensasaidat vittuun.
Jotenkin alkaa riittämään niiden jokavuotinen leikkaaminen ja joka kerta kun astun ovesta ulos näen turhankin katabolisen työmaan joka saa masentumaan.
Enää ei oikein jaksa edes liikuntana pitää.

Olis kyllä päältä ajettava leikkurikin mutta jos haluat niin löytyy paria eri malliakin viikatetta, naista jos meinaa hurmata niin viikate ois kyllä varmaan toimivampi, mutta konetta käyttäessä se ei pääse juoksemaan karkuun.
Lääniä olis puoli hehtaaria ajettavaa joten ei siinä koneen päälläkään pääse ihan ilman hikea.

Minä en oikein pidä naisista.

Testissä, maut.
IMAG0292.webp

Back
Ylös Bottom