Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ennen tuli tehtyä koneremppaa myöten ite hommat, mutta nyt kun pikkasen on tullut ikää ja ehkä maksukykyäkin, niin oon alkanu suhteuttamaan vaivaa suhteessa aikaan x työn vittumaisuus. Kolme kertaa on tainut käydä auto korjaamolla, esim. 3.2l V6 jakopääremppa hiluineen oli yksi niistä johon en vaan jaksanut alkaa kun työveloitus koko setistä oli erittäin kohtuullinen. 460€ kaikkineen, jakopääroippeiden lisäksi vesipumppu, sille hihna ja kiristin.

Kallistahan toki, mutta.. kerran oli kaffetauolla puhetta että jos markka-aikaan olis huoltotiskillä sanonu asiakkaalle että tuntiveloitus on 600mk, olisi varmaan saannu turpaan..

Jaa, jos sitä iltapalaa, alkoikin yllättäen viikonloppu äskön.

Peli saattaa oll kusta, olut hyvää. Prykmestar schwarzbock. En muista ennen juoneeni, mutta vahva suositus kotimaista.

E. Tulosvedossa on 5-4/4-5

Louskutat kumminkin ihan aiheesta.

Jos asuisin vielä vaikka Rovaniemellä niin huoltaisin itse tai veisin jollekin luotetulle huoltajalle, enkä lähtisi ajamaan Tampereelle asti merkkihuollon perässä. Nyt kumminkin marmoritiski on verrattain helposti saavutettavissa muun elämän sivussa, niin se marmorille meno ei ole ongelma ja siitä mielelläni maksan.

Sitten kun hommaan sen Kra...klassikko possun, niin nysvään sitä omassa tallissa. Tosin pitää hommata ensin se talli. :unsure: Sinänsähän tuollaisten mekaanisten vehkeiden nysvääminen on kivaa, enkai minä muuten mikään ortospede olisi, jos en tykkäisi rassata käsilläni rikkinäisestä ehjää.
Taas on eurojakpotti vetämässä jotta saatais sulle se krazi :LOL:

tumblr_ohe7me4kin1tb9zh5o2_500.gif

Yrghh, yks aikainen aamu vielä menee, mutta kaks putkeen alkaa mennä jo kidutuksen puolelle...

Minulla on niitä viisi viikossa

joka ikinen työaamu on herättävä viimeistään 07:20

Munkkiperjantain. Voi viteo, mist vits munkki tähän hätään.

Ei täällä sellasia oo näkösällä. Kahveen kylkeenkin vaan sämpylä, jos vanhat merkit pitää paikkansa.

Kiinnostaako joitakin oikeasti tuo vuotuinen karnevaali niin paljon?

Ei oikeesti jaksa kiinnostaa. Sivusilmällä kattoo jos on kotona tai aamulla uutisista tulokset. Joka helvetin vuosi ja osa pelaajista pelaa samaan aikaan kustannuspaikalla.
Olis ees joka toinen vuosi. Ja sit ku änäri on pelattu.

potkupalloilun emem kisojen muutamia otteluita Minäkin aion seurata

toivottavasti marokkolaisessa on kisakatsomo

Back
Ylös Bottom