Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niksi-Helistö. Joo kai sitä sais tehtyä useemmat, mutta en oo kerennyt ihmetteleen noin pitkälle. Hyvä että joku on näppärämpi kun minä itse !Minulla on omat niksini miten saa monta kk maksutta. Rehellisiä ja päivänvalon kestäviä niksejä.
Saat mun tunnarit lainaan jos haluat.![]()
Istuitko etes autossa ja odotit valoissaNenää on taas tullut kaivettua.
Teen tätä puhtaasti ulkoammatillisesta intohimosta.Onko sh:n toimenkuva muuttunut? Olen siinä luulossa ollut, että se on vain lääkiksen käyneiden etuoikeus.![]()
Näytän teille persettä.
Mä katoin myös eilen tämän, Viaplaysta ja vielä tismalleen samoihin aikoihin. Oli hyvä.Itse ilkimys 3 @ viaplay
Aamujumpat heti aamusta:jahtasin hämähäkkiä, oli muuten pirun nopea tapaus, tai sit musta on tullut vanha ja kömpelö. Hämähäkki pääsi tutustumaan Turun viemäriverkostoon.
Yleensä meidän koira tai kissa syö ötökät, hämähäkit ei oo niitten suosikkeja...Ja nyt kaikenlaisia tauteja levittävät ötökät pääsee mellastamaan kämpässä kun hämppy ei ole syömässä niitä pois.

Juoksulenkit kesällä, mahdollisimman kuumalla säällä on kyllä ehkä parasta elämässä, jäätelön jälkeen.