Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

e.viittomakieli voisi olla sellainen

Ei viittomakielikää kauheen helppoa oo. Minä oon opetellu vaan tukiviittomia eikä nekää meinaa pysyä muistissa. Tosin jos käyttäisi enemmän niin ehkä muistais paremmin, vähän sama ku muidenkin kielien kanssa.

Mä oon huono oppimaan uutta laiskuuden takia. Muutoin kai vois oppia mitä vaan jos jaksais keskittyä johkin.
Lontoota haastelen aika sujuvasti, mut oonkin puhunu/kirjoittanu sitä joka päivä työkseni viimeiset 10 vuotta. Venäjää oppi aika helposti jututtamalla sihteerejä, mutta unohtuu pian kun ei käytä niinku ruåttikin.
Lukiossa äikästä kirjoitettuna A. Niinku reaalista ja ruottistakin. Matikka ja enkku E.
Täysin lukematta.

Mulla kiire ja ressi väheni kun tajusin että asioita ei ole pakko tehdä itse.
Sitä kutsutaan joko organisoinniksi tai delegoinniksi, jossain saatetaan puhua jopa tehokkaasta johtamisesta mutta tässä tapauksessa siitä ei voi olla kyse.
Turha ressata, kuolen kuitenkin.

Nyt on lähellä kesämökkitontti osto. Viime kesänä nappasin kaksi haukea juuri kyseisen pläntin edestä.

Joko mun pyöräilykunto on vähän kasvanut tai sitten ihmiset on vaan tolkuttoman hitaita pyöräilijöitä. Ohitin jopa yhden sähköpyöräilijän, mutta en tiedä sitten avittaako se sähköpyörä kuinka paljon sen vauhdin kanssa.

Kissa kävi ulosteella. Hyh.

Joskus 10 vuotta sitten oli tässä ääsjoen "vuoren" päällä jäätävä ukkosmyräkkä, keskellä yötä. Herätti ihan, kun oli ihan päällä ja tauotonta räiskettä, kunnon sähköistä rätinää. Aivan huikeaa. :hyper:

Kävin äsken kaupassa mutta olin jättänyt pankkikortit kotiin. Käteistä oli just sen verran, että koirat eivät kuse kintuille.

Enkä ollut edes omassa perhemarketissa niin en voinut hakea kortteja kotoa.

Siinä kohtaa keksin mihin miestä tarvitsisin.

Back
Ylös Bottom