Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisko kellään lainata lusikkaa, että voisin kaivaa silmät päästäni?
Nenäsuihke, antihistamiiniheppa ja silmätipat, ja järkyttävä kutina.![]()
No olkoot tämän kerran! Miehenkin mielestä pitäisi julkaista tissikuva, joten olkaa hyvä!Minä osallistun myös tissiperjantaihin. Haastan muitakin tyttölöisiä, @Finnlady ainakin voisi osallistua ja @Helistö ja @hobbitess ja @Delgado ja kaikki muutkin.

No olkoot tämän kerran! Miehenkin mielestä pitäisi julkaista tissikuva, joten olkaa hyvä!
katso liitettä 148380
Mulla on vielä kauheempaa. Kaks yötä pääkaupungissa.Mitä muuta siellä voi tehä ku vetää ranteet auki? Joudun ens viikolla käymään työreissulla, ja todennäköisesti myös yöpymään paikkakunnalla.
Lienee hivenen erikoista, että ensimmäinen tunne tästä viestistä on, että tykkään sun miehestä.No olkoot tämän kerran! Miehenkin mielestä pitäisi julkaista tissikuva, joten olkaa hyvä!
katso liitettä 148380
Lord husbandin mielestä mun pitäisi myös mennä ilman housuja kauppaan, mutta mielestäni se olisi jo liian mautonta, vaikka mauton toinen nimeni onkin.Lienee hivenen erikoista, että ensimmäinen tunne tästä viestistä on, että tykkään sun miehestä.
Jännä toinen nimi, melko persoonallinen. Noh, vaikka mautonta olisikin, hajuttomuuteen voi itse vaikuttaa.Lord husbandin mielestä mun pitäisi myös mennä ilman housuja kauppaan, mutta mielestäni se olisi jo liian mautonta, vaikka mauton toinen nimeni onkin.
Ei oikein muistuta Ryan Goslingia.Semmoinen tarkentava kysymys että onko tuo SIC itse tuossa videolla?