Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

perään ollaan katsomassa

elkää unohtako nauttia kesästä

F1251F6D-465D-4527-B62C-F211AF1F8A08.webp

Olisko kellään lainata lusikkaa, että voisin kaivaa silmät päästäni?

Nenäsuihke, antihistamiiniheppa ja silmätipat, ja järkyttävä kutina. :unsure:

Olisko kellään lainata lusikkaa, että voisin kaivaa silmät päästäni?

Nenäsuihke, antihistamiiniheppa ja silmätipat, ja järkyttävä kutina. :unsure:

Mulla on hätätilanteisiin vanhentunutta dexa-tippaa töistä ja muuten ois kyllä sama tilanne joka ilta.

Jaa.. taisin päivällä keulia viikonlopun alotuksesta. No pukkas vielä tuplalöysiä huomenna ennen sitä. Prrse, ja minä kun meinasin lievästi humaltua tänään. Otin riskin kaupassa, nappasin leffan illaksi.LRM_EXPORT_20180511_193133.webp

Twinin äänimaailmaa kommentoitiin sanalla: mahtava.

Jumalauta ommuute hieno keli.

Millä tätä nyt kuvaisi...keli on kuin...kuin...kuin gonzan tukka.

Lienee hivenen erikoista, että ensimmäinen tunne tästä viestistä on, että tykkään sun miehestä.
Lord husbandin mielestä mun pitäisi myös mennä ilman housuja kauppaan, mutta mielestäni se olisi jo liian mautonta, vaikka mauton toinen nimeni onkin.

Kävin lenkillä, siivosin parvekkeen, jälkikasvu valtasi parvekkeen, vaikka mun piti kaiken sen siivoamisen jälkeen juoda siellä olut. Nyt ne nukkuu, niin taidan toteuttaa suunnitelmani.

Siitepölyallergia on ihan perseestä, silmät kutiaa, iho kutiaa, nenä on tukossa. Tekis mieli raapia iho rikki ja hieroa siihen suolaa ja sitruunaa.

Äää. Nyt on tullut oltua vähän turhankin tehokkaasti ruoka-aikaan kotosalla (tai lähinnä kotona olo on yks iso ruoka-aika), lantionympärys saavutti ennätysmitat 106,5 cm :nolo:

Back
Ylös Bottom