Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vokot on katsonut kymppiuutisten kaikki kaudet.

absoluut, negatiiv

en katso mtv:tä kuin muutamia kertoja vuodessa, luettelen muutamia syitä tähän:

-Jari Porttila
-mainokset
-jos ohjelma on ilmoitettu alkavanksi 22:20, se alkaa vasta 22:40 (tämän jälkeen en ole kanavaa katsonut)

20:30 uutiset ovat ne ainoa oikeat, joskus katson myös 18:00

Ylen uutiset sekä ylen paikallisuutiset. Maksan sentään yle-veroa vittu.
Mtv:ltä salkkarit. Neloselta: tempparit.

Vaimo kattoo batselorii, hyi vittu mikä ohjelma. Ite nuorena sällinä vehtailin muumatan mimmin kanssa manaan aikaan. Se oli kuulemma ällöttävä juttu. Mut oli tarvinnu kuvata niin sit olis jees.

Mä olen nyt kahden vaiheilla, haluisin ostaa projektiksi vanhan pyäreälanppuisen Ladan tai sitten vanhan Bedfordin pakun.
Ideana siis laittaa orggis kuntoon oikeen fiiniksi.
Tässä on ny vaan pari ongelmaa joista ensimmäinen on minun laiskuus ja loppujen lopuksi teettäisin suurimman osan muilla jolloin tulisi hitsin kalliiksi ja toinen osa on että ollessani innokas 17 vuotias junnu ostin Opel Mantan jonka purin täysin atomeiksi ja laitoin vinpan päälle kuntoon, vuoden verran ehdin naatiskelemaan siitä että ooppeli on ooppeli vaikka kuinka laittas ja vedin sen nätiksi paketiksi tolpan ympärille (vauhtia n. 70km/h ja selvinpäin).
Siinä kun katselin naulatehtaalle lähtevää pakettia niin tein päätöksen etten enää ala moiseen hommaan...

Mä olen nyt kahden vaiheilla, haluisin ostaa projektiksi vanhan pyäreälanppuisen Ladan tai sitten vanhan Bedfordin pakun.

-65 Bedford CA on heittäen TOP3 maailman kauneimpien autojen listalla.

Itsellä haaveena MB 170.

Vaimo kattoo batselorii, hyi vittu mikä ohjelma. Ite nuorena sällinä vehtailin muumatan mimmin kanssa manaan aikaan. Se oli kuulemma ällöttävä juttu. Mut oli tarvinnu kuvata niin sit olis jees.
Minäkin muuten tapani mukaan kyseenalaistin tuon.

Että minkä helvatun vuoksi tuo on nyt niin ihanaa, mutta haukut olen minä saanut moisesta.

En muista vastausta. Mutta minua kyllä ymmärrettiin, tai ihmettelyäni.

Lauantaina pihatalkoot. Päätin kyllä päivän mutta en kellonaikaa.

Pitäis kaikki huolehtia itse. :whistle:

Lauantaina treenihallin leikkimieliset kisat. Peruutuksia, epäselvyyksiä, organisoinnin puutetta. Perus. Ei hajua missä tiimissä olen ja mitä pitää tehdä, mutta onko tuolla nyt niin väliäkään.
Mies tulee mukaan kannustamaan ja jatkoille. Onneksi hän ei kisaa, koska siitä ei tulisi yhtään mitään, varsinkaan jos oltaisi eri tiimeissä. Mä olen ihan helvetin huono häviäjä (omalle miehelle) ja niinhän siinä kuitenkin kävisi, että häviäisin.

Minä haluaisin myös veneen. Vaikka soutuveneen aluksi, sitten menisin mato-ongelle. Aurinkoiset kesäpäivät viettäisin siellä hermot leväten.

On muuten parasta näin kaupunkiasukkina lähteä maalle, kun pääsee irtautumaan paljon helpommin kiireestä, somesta ja stressistä vaikka ei sen pitäisi olla mahdotonta täälläkään. Enkä sitten tiedä, jos oma kotini olisi maalla, että veisinkö stressin ja aikataulut sinnekin. :confused: Onko oma elämäni yhtä kiirettä, joka seuraa, minne menenkin. :eek:

Kävin Inbodyssa kuulemassa, että oon nesteinen ja läski. Ei se mitään, peilikin on sen minulle kertonut. Onneksi oli vähän lihastakin.

#lihavaolo

Nyt vähän tankkausta ja vetämään maasta.

Mulla on inbody parin viikon päästä.
En odota mitään niin en pety.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom