Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eikös siellä oo Viikingit?!:hyper:

Mulla on rakko sormessa :unsure: rankkaa tää touhu.
"Rakko (rakkula), vesikello tai hiertymä on ihoon tai ihon alle syntynyt, kirkasta tai veristä kudosnestettä sisältävä nestekertymä. Rakko syntyy äkillisen tai jatkuvan kitkan ja hankauksen seurauksena"

:sneaky::whistle:

Pitäisi olla 6kk lomaa töistä jos alkaisi Game of Thronesia katsomaan alusta.

Ja heti kun mulla on 6kk lomaa töistä niin sen teen.

Nii Laineen Reiska. Juu, eläähän se.

Ainakin vuonna 2005 vielä eli. Ja kerto vitsinkin. Ihan pokkana kerto. Mitä lienee toimittaja siitä ajatellut.

Reiska Laine laukoi vitsin
Aihe Turun Sanomat 15.6.2005 14:07

Minkälainen on mies, jonka nimi on Reiska muusikko Reiska Laine?
Minä ainakin olen tavallinen, suomalainen mies. Tai en oikeastaan ole, koska olen rumpali. Rumpalit eivät ole tavallisia ihmisiä.

Miten jatsia pitää kuunnella ?
Hyvällä fiiliksellä. Väkisin sitä ei kannata ymmärtää. Jazz joko kolahtaa tai sitten ei.

Olet myös politiikassa mukana. Miten musiikin ja politiikan pystyy yhdistämään menestyksekkäästi?
Ei oikein mitenkään. Kaikki on nykyään politiikkaa.

Oletko ikinä saanut sakkoja?
Pari ylinopeussakkoa on tullut, mutta parkkisakkoja en ole saanut koskaan, vaikka olen ajanut autoa vuodesta 1964 lähtien.

Mistä on Vihreä liitto tehty?
Välillä ei oikein mistään. Tavallisista ihmisistä enimmäkseen. Jokaisen puolueen sisällä pitäisi olla pieni vihreä liitto, joka vastustaa tiettyjä asioita.

Kuvaile suhdettasi alkoholiin.
Hyvä suhde. Kaikki käy sopivasti nautittuna.

Pulttibois -sarjan Rampe ja Naukkis siteeraavat sinua paljon. Miltä se tuntuu?
Ihan hauskalta. Kaverit ovat vaan keksineet jonkun uhriksi. Minulle tulee vieläkin puheluita, joissa joku kysyy Rampen äänellä kauanko aion vielä elää.

Kerro vitsi.
Tiedän ainakin tuhat vitsiä, mutta nyt ei tule mitään mieleen...(miettii vähän aikaa). Nyt muistan yhden: Mitä blondi sanoi, kun mersuun tuli uusi kattoluukku?

Ihanaa, nyt on lisää jalkatilaa.

Mikä ruoka kuvaa parhaiten persoonallisuuttasi?
Tulinen ruoka. Olen tulinen persoona.

Miksi rumpaleista ei ole olemassa yhtä paljon vitsejä kuin basisteista?
Monet basistivitsit ovat olleet ennen rumpalivitsejä. Ahtisaaren tultua presidentiksi jutut kääntyivät basistivoittoisiksi, koska hänen poikansa Marko on basisti.

Kenen muusikon kanssa haluaisit soittaa?
Olen kaksi kertaa nähnyt unta, että soitin Ella Fitzgeraldin kanssa. Todellisuudessa haluaisin kuitenkin eniten soittaa John Coltranen kanssa, koska kuuntelen hänen musiikkiaan todella paljon.

Anna neuvo henkilölle, joka haluaa tulla hyväksi rumpaliksi.
Ennen kuin voi sooloilla, pitää oppia säestämään. Rumpalin täytyy potkia solisteja eteenpäin, eikä päinvastoin.

OSSI RAJALA

Pori Jazz Club; Reiska Laine Jam Session, to 16.6. Naantalin Kaivohuone, klo 22.

http://www.ts.fi/aihe/1074051074/Reiska+Laine+laukoi+vitsin

Katsottuja GoT jaksoja: nolla.

Miettikääs sitä.

Nyt herra tohtori ottaa pähkinöitä ja panee. Maaten.

ei tarvi miettiä, koska: tilanne sama

enkä aio katsoa

edit, kontsan kotiinpaluu.
Nyt vasta huomasin. Saatana tämä on oikeasti ihan ku meiltä!

miksi gontsa ei saa ostaa esimerkiksi uutta cb1000r moottoripyörää vaikka rahallisesti tuommoinen pikkusumma ei heidän talouden arjessa näy missään ja gontsan tekisi niin kauheasti mieli, sitä
Korjaan cb1000r Neo Sports Café. Eli köyhän miehen xdiavel. No kait sitä sais ostaa. Oon vaan niin pirun tarkka kirstusta :/

Sillon ku ostin R1kkösen niin ei tullut paljon mutinaa. Kantoteline tuli jopa kerran kyytille. Sit taas ku toin pihaan sen kotarin 690 smc niin oli mukavan hiljaista, ei tarvinnut viikkoihin puhella. Yhtyminen olis kyl maistunu, mutta viime kädessä smoton ajelu voitti senkin.

Appiukko tosiaan vaihto just harrikan suitsan DL1000 v-stormiin. Varasin jo kesälomaksi itelle niin saa testata miten moinen matkamopo liikkuu.

Höpsöt. :ROFLMAO:

Elin
otetaan uudella ProGlidella noin viiden päivän välein ja aikaa menee noin 10 min.

Koiran kanssa olen muuten nopeutunut, luulen että menee kolmeen ja puoleen tuntiin tällä kertaa. Pää ja kyljet jäävät huomiselle, ja häntä. :)

Tykkään silittää @Finnlady :n koiraa. Se on sellainen kiltti ja aika karkeakarvainen.

Kuinkas iso homma hiuksissa sitten on??
Muutama tunti menee (kampauksen purku, selvitys, pesu, selvitys, uusi kampaus), jotta voin päästää tytön reissuun, eli paikkaan jossa päivittäinen hovikampaaja (minä) ei ole mukana.
On siis paksu, kihara ja pitkä tukka, jota mummo ei suostu edes kammata. Ilman panostusta reissusta palaa takaisin rastapäinen hippi. :LOL:

Mulla on kyllä kroppa taas niiiiiiiiiiiin sekaisin. No ei se mitään. Ja heräsin luonnollisesti klo 04:30, kun herätys normaaliin tapaan vasta klo 06.

Mä muuten laihduin kilon (!!!!!), mutta se tais tulla takasin kun söin eilen litran jäätelöä töissä. :hyper:

Uusi kämppiksenikin sanoi, että märkänä ei enää karvanpoiston ansiosta haise pahalle :)

Huomasin, että sormessani on toinen pieni vesikello puhjenneen vieressä :unsure:

Back
Ylös Bottom