Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lavvantaihin on vielä matkaa...

Klassikolla loppuviikkoon:
ikvFTNt.jpg

Sitten olisi nelisen tuntia herkkua kahdelle päivälle jaettuna vuorossa. :hyper:

Arvasitte oikein, koirani trimmaamista.

Sitten hänet voi päästää hyvillämielin kesälomille maalle.
Sun koira kuulostaa samanlaiselta urakalta kuin mun tytön tukka. Aloitin urakan eilen ja tänään jatkuu. Huomenna voi sitten päästää sen mummolaan muutamaksi päiväksi.

Meniskö tänään juoksemaan. Vai pyöräilyä. Vai kotona hyppelyä. Ehkä kahden viimeksi mainitun yhdistelmä, jos tukkahommilta ehdin.

Hyvin se menee. Muista hermostunut naurahdus ja perseseksiin liittyvä omakohtaisen kokemuksen kuvailu.

Lectiokalvoihin kannattanee laittaa aiheesta pari kuvaa.
Vähän tähän liittyen, minulla oli töissä Facebookissa auki keskustelu laitokselle saapumisesta ja julkisen liikenteen järjestelyistä äitini kanssa kun kustos saapui paikalle. Unohdin sulkea fb:n ja kustoksen siinä näytön edessä hyöriessä sitten mieheni päätti jatkaa viestillä aiemmin facebookissa käymäämme keskustelua liittyen pyllistelyyn, jota toivoi minun tekevän. Siinä sitten lävähti varsin isolle näytölle meidän dialogimme aiheesta, jota en ehkä olisi tarkoittanut kustoksen silmille.

Sun koira kuulostaa samanlaiselta urakalta kuin mun tytön tukka. Aloitin urakan eilen ja tänään jatkuu. Huomenna voi sitten päästää sen mummolaan muutamaksi päiväksi.

Meniskö tänään juoksemaan. Vai pyöräilyä. Vai kotona hyppelyä. Ehkä kahden viimeksi mainitun yhdistelmä, jos tukkahommilta ehdin.
Kuinkas iso homma hiuksissa sitten on??

Vähän tähän liittyen, minulla oli töissä Facebookissa auki keskustelu laitokselle saapumisesta ja julkisen liikenteen järjestelyistä äitini kanssa kun kustos saapui paikalle. Unohdin sulkea fb:n ja kustoksen siinä näytön edessä hyöriessä sitten mieheni päätti jatkaa viestillä aiemmin facebookissa käymäämme keskustelua liittyen pyllistelyyn, jota toivoi minun tekevän. Siinä sitten lävähti varsin isolle näytölle meidän dialogimme aiheesta, jota en ehkä olisi tarkoittanut kustoksen silmille.
Say "kustos" one more motherfucking time, I dare you, I double dare you motherfucker...

Tuli vain Mieleen.

Karvat pitäs kyllä trimmata alakerrasta kun josk... usein jää ikävästi esan väliin jumiin ja on kohtuullisen irvokkaan näköistä jossain salilla nyhtää karvoja sieltä pois.

Höpsöt. :ROFLMAO:

Elin
otetaan uudella ProGlidella noin viiden päivän välein ja aikaa menee noin 10 min.

Koiran kanssa olen muuten nopeutunut, luulen että menee kolmeen ja puoleen tuntiin tällä kertaa. Pää ja kyljet jäävät huomiselle, ja häntä. :)

edit, kontsan kotiinpaluu.

kiitos tästä selvitystyöstä, alkaa nimittäin hahmottua se asia, mitän olen niin vallan kauhiasti imetelly:

miksi gontsa ei saa ostaa esimerkiksi uutta cb1000r moottoripyörää vaikka rahallisesti tuommoinen pikkusumma ei heidän talouden arjessa näy missään ja gontsan tekisi niin kauheasti mieli, sitä

Back
Ylös Bottom