Olen kuullut mirristä ja majavasta, mutta että oikein koira...Monenlaisia nimiä oon kuullut, mutta ekaa kertaa sitä sanotaan koiraksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen kuullut mirristä ja majavasta, mutta että oikein koira...Monenlaisia nimiä oon kuullut, mutta ekaa kertaa sitä sanotaan koiraksi.
Sun koira kuulostaa samanlaiselta urakalta kuin mun tytön tukka. Aloitin urakan eilen ja tänään jatkuu. Huomenna voi sitten päästää sen mummolaan muutamaksi päiväksi.Sitten olisi nelisen tuntia herkkua kahdelle päivälle jaettuna vuorossa.
Arvasitte oikein, koirani trimmaamista.
Sitten hänet voi päästää hyvillämielin kesälomille maalle.
Hyvin se menee. Muista hermostunut naurahdus ja perseseksiin liittyvä omakohtaisen kokemuksen kuvailu.
Vähän tähän liittyen, minulla oli töissä Facebookissa auki keskustelu laitokselle saapumisesta ja julkisen liikenteen järjestelyistä äitini kanssa kun kustos saapui paikalle. Unohdin sulkea fb:n ja kustoksen siinä näytön edessä hyöriessä sitten mieheni päätti jatkaa viestillä aiemmin facebookissa käymäämme keskustelua liittyen pyllistelyyn, jota toivoi minun tekevän. Siinä sitten lävähti varsin isolle näytölle meidän dialogimme aiheesta, jota en ehkä olisi tarkoittanut kustoksen silmille.Lectiokalvoihin kannattanee laittaa aiheesta pari kuvaa.
Kuinkas iso homma hiuksissa sitten on??Sun koira kuulostaa samanlaiselta urakalta kuin mun tytön tukka. Aloitin urakan eilen ja tänään jatkuu. Huomenna voi sitten päästää sen mummolaan muutamaksi päiväksi.
Meniskö tänään juoksemaan. Vai pyöräilyä. Vai kotona hyppelyä. Ehkä kahden viimeksi mainitun yhdistelmä, jos tukkahommilta ehdin.
Kuinkas iso homma hiuksissa sitten on??
Say "kustos" one more motherfucking time, I dare you, I double dare you motherfucker...Vähän tähän liittyen, minulla oli töissä Facebookissa auki keskustelu laitokselle saapumisesta ja julkisen liikenteen järjestelyistä äitini kanssa kun kustos saapui paikalle. Unohdin sulkea fb:n ja kustoksen siinä näytön edessä hyöriessä sitten mieheni päätti jatkaa viestillä aiemmin facebookissa käymäämme keskustelua liittyen pyllistelyyn, jota toivoi minun tekevän. Siinä sitten lävähti varsin isolle näytölle meidän dialogimme aiheesta, jota en ehkä olisi tarkoittanut kustoksen silmille.
Onks sun makkaribiisi Guns'n'Roses - Welcome to the Jungle ?Karvat pitäs kyllä trimmata alakerrasta kun josk... usein jää ikävästi esan väliin jumiin ja on kohtuullisen irvokkaan näköistä jossain salilla nyhtää karvoja sieltä pois.
Nii Laineen Reiska. Juu, eläähän se.Elääkö Reiska vielä?
Mun makkaribiisi on nuoren naisen ulina ja kumin vinkuna.Onks sun makkaribiisi Guns'n'Roses - Welcome to the Jungle ?
Tirsk.Mun makkaribiisi on nuoren naisen ulina ja kumin vinkuna.

Tirsk.
E. Mun on sit Steel Pantherin 17 Girls in a Row.
edit, kontsan kotiinpaluu.
Kyllä, tässä voi olla selitys sille miksi kontsa ei halua cb100ärrää.gontsan tekisi niin kauheasti mieli, sitä