Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täällähän on nyt uutta lunta toistakymmentä senttiä, ja aika moni amatööri näkyy jo laittaneen kesäkumit alle.

Juurikin lähdössä vaihdattamaan kesägummeja. Ikävästi ilmoittivat, että ilmaista viinaa olisi tarjolla työnantajan toimesta. Aina ei voi voittaa, eikä varsinkaan maanantaisin.

20180430_151120.webp

#poks

Tulee mieleen eräs tyyppi joskus 15 vuotta sitten..

:D jos se oli helvetin kova apujeppe.
Mutta siis mun pyynti ihan kohtuullinen siitä tehtävästä, ehkä alueellisesti korkea, mut toisaalta tosi pieni pyynti jos joutuvat ottavaan ulkomaanelävän ja maksamaan sen asunnon, auton ja veroseuraamukset.
Lisäksi tarve oli välittömästi. Neuvoin, että jos tarvitsevat heti ja halvalla kaverin nii mollista löytyy työttömiä ilman kokemusta.

Kyllä pienet päiväkännit piristää päivää.

olen tässä juuri tekemässä lähtöä a-alueelle, saa nähdä kerkiänkö päiväkänniin

18jälkn humalassa on jo illan puolella

en kerkiä! Pahus!

:D jos se oli helvetin kova apujeppe.
Mutta siis mun pyynti ihan kohtuullinen siitä tehtävästä, ehkä alueellisesti korkea, mut toisaalta tosi pieni pyynti jos joutuvat ottavaan ulkomaanelävän ja maksamaan sen asunnon, auton ja veroseuraamukset.
Lisäksi tarve oli välittömästi. Neuvoin, että jos tarvitsevat heti ja halvalla kaverin nii mollista löytyy työttömiä ilman kokemusta.
Mä olen siitä kummallinen työantaja että maksan mielelläni kovaa palkkaa tyypeille jotka sen ansaitsee ja ilokseni voin sanoa että niitäkin riittää, tänäkin vuonna laitoin lisää liksaa pyytämättä kun olin niin iloinen että meillä on hyviä tyyppejä töissä ja siitä eriskummallisia että osaa arvostaa sitäkin ja ei mene hukkaan.
Joten en ole palkkavastainen :)

Nyt on tehtävä vaikeita valintoja. Haluanko vappuaatton kunniaksi vetää karkki- vai jätskiöverit. Huomiseks on jo pullo kylmässä pikkupäiväskumpatteluihin, ensin täytyis vaan käydä nostelemassa tankoa maasta.

Sellossa joku vanha mamu mies tuli siihen viereen ja huusi pöö! Sit se puristi omaa vehjettään huusi kohones. Alkaa olemaan melkoinen mogadishu koko laitos...

Back
Ylös Bottom