Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lyhyt työmatka > kaikki muut.

Tosin nyt toivoisin, että olisi vähän pidempi. Kilometri suuntaansa ei enää käy airobisesta.

Kaveri saa munkit ja on tyytyväinen ja minä mökötän kotona .
Mutta tämä on vain omaa tyhmyyttäni enkä voi muita tästä syyttää.

Alunperin suunnitelma oli olla vain kotona joten ei saisi harmitella.

Vahingosta viisastuneena lopetan viimeisenkin kiltteilyn.

Kuinka vaikeeta voi olla sopeutua paikoilleen?

Tähän asti viettäny kaikki vaput tuhdissa humalassa ja hauskaa on aina ollut. Nyt perheellisenä järki sanoo, että ollaan kolmisteen kotona ja tehdään erilaisia juttuja. Tunnepuoli taas vetää tähtitorninmäelle:whistle:

Kuinka vaikeeta voi olla sopeutua paikoilleen?

Tähän asti viettäny kaikki vaput tuhdissa humalassa ja hauskaa on aina ollut. Nyt perheellisenä järki sanoo, että ollaan kolmisteen kotona ja tehdään erilaisia juttuja. Tunnepuoli taas vetää tähtitorninmäelle:whistle:
Mulla on toisinpäin, järki sanoo että vois käydä joskus jossain mutta mieluummin jää kotiin nyhjäämään.

Voi kauhia, sitä joutas sit lähtee haastateltavaksi. Kaiken järjen mukaan kun olivatten niin kiinnostuneita minusta tekijänä, ei pitäisi näin kovin jänskättää. Mutta jänskättää silti. Ihan jo sekin löydänkö mä tuohon sokkeloon perille.

Vittu kun nyt soitellaan samana päivänä useampaa työtarjousta. Milläs näistä valihtet.

Nää on kyllä hyviä, kandee käydä. Saa kokemusta.
Mutkin soiteltiin taas haastikseen ja kävin tänään, vaikkei suurempia ajatuksia oo vaihtaa, mut oppii aina jotain mitä kandee sanoo ja mitä ei. Sitten kun todella haluaa vaihtaa duunia ja käy haastiksessa niin on valmiiksi kova luu eikä jännitä.
Meni kyllä hyvin ja bisnis on bisnistä. Heitin jotain älytöntä, että kaheksan tonnia pitää saada kuussa. Eipä värähtänyt vastapuolen ilmeet. Katotaan miten käy, ei vaan ollu niin hyviä näkymiä pidemmälle tulevaisuuteen tossa hommassa.

Nää on kyllä hyviä, kandee käydä. Saa kokemusta.
Mutkin soiteltiin taas haastikseen ja kävin tänään, vaikkei suurempia ajatuksia oo vaihtaa, mut oppii aina jotain mitä kandee sanoo ja mitä ei. Sitten kun todella haluaa vaihtaa duunia ja käy haastiksessa niin on valmiiksi kova luu eikä jännitä.
Meni kyllä hyvin ja bisnis on bisnistä. Heitin jotain älytöntä, että kaheksan tonnia pitää saada kuussa. Eipä värähtänyt vastapuolen ilmeet. Katotaan miten käy, ei vaan ollu niin hyviä näkymiä pidemmälle tulevaisuuteen tossa hommassa.
Tulee mieleen eräs tyyppi joskus 15 vuotta sitten kun eurokaan ei ollut kovin vanha, tarvitsin raksalle apumiehen apumiestä ja kysyin tältä että paljonkos pitäisi näin alkuun saada tunnille niin kaveri heitti silmää räpäyttämättä notta 15 euroa tunti ois aika jeppis.
En kyllä pystynyt pitämään naamaa pokerina vaan sanoin että nyt olet niin koa ammattilainen apumies alalla ettei meillä taida olla tarpeeksi tarjota haasteita kun liksakin noin kova. Kaveri vähän hämmästyi kun lompsotteli matkoihinsa.

Paistat ne munkit ja viet kaverin osuuden sille valmiiksi kotiin ovenkahvaan roikkumaan? Tai sen työpaikalle? Ja sit painelet suoraa päätä vappujuhliin :cool:

Munkkipäivähän se täälläkin.

Meinasin tuota myös itse .Mutta koti sekä on työ matkan päässä.
Mä olen tässä ohikulkumatkalla joten hänen on helppo ne tästä hakea .

No, jos ne paistaisi nyt sitten niin olisi edes mitä antaa .

Meinasin tuota myös itse .Mutta koti sekä on työ matkan päässä.
Mä olen tässä ohikulkumatkalla joten hänen on helppo ne tästä hakea .

No, jos ne paistaisi nyt sitten niin olisi edes mitä antaa .
Sitten jätät sun omaan ovenkahvaan, autokatokseen tms. Ethän sä nyt muutaman munkin takia voi koko vappua kotona kököttää!

Back
Ylös Bottom