Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi kauhia, sitä joutas sit lähtee haastateltavaksi. Kaiken järjen mukaan kun olivatten niin kiinnostuneita minusta tekijänä, ei pitäisi näin kovin jänskättää. Mutta jänskättää silti. Ihan jo sekin löydänkö mä tuohon sokkeloon perille.

Emmää omaa viivaa meinaa. Itse teen töitä mielelläni just sen verran että elän. Vapaa-aikaani ei korvaa raha.

Mutta valtion taloudelle vois olla nasevampaa, kun moiset bakkanaalit lopetettas. Joku sunnuntailisä, mikä se sellasen arvo nykyään edes on (n)

Helluntaikin ovella just. Hyhhyh.
Valtiontaloudellehan nää on just parhaita, kun ihmiset saa rahaa olematta töissä ja voivat samalla kuluttaa veroeuroja kassaan. Yrityksille taas vähemmän mukavaa, mutta tehollinen työaika ja työteho lisääntyy vapaa-aikaa lisäämällä, tutkittu juttu, vaikka saattaa hullulta kuulostaa, win-win.

Voi kauhia, sitä joutas sit lähtee haastateltavaksi. Kaiken järjen mukaan kun olivatten niin kiinnostuneita minusta tekijänä, ei pitäisi näin kovin jänskättää. Mutta jänskättää silti. Ihan jo sekin löydänkö mä tuohon sokkeloon perille.
Zemii, onko positio urologin avustaja vai päivystävä eturauhastutkija?

FB_IMG_1525076639837.webp

Käyttää sitä sellaista juttua mikä tulee vyötärölle ja voi leikkiä miästä?

Siitä minä en tiedä mitään. :whistle:

Vain kaksi murtumaa tälle päivälle listalla. Molemmat korjattu tunti sitten. Vielä pitäis jotain keksiä, ajankuluksi. Pitäskö mennä kamppailemaan mummoja/pappoja tuonne sairaalan käytäville?

Oho. Kaksi kertaa mut jo mainittu.

Teille tais vaan olla ikävä.
Minä vain mietin miten sinä voit hoitaa tuön eturauhasen tsekkauksen niin että vilkutat potilaalle samaan aikaan kun hän luulee sinun tekevän tarkastusta, tämä on siis herr doktorin mielestä sinun mahdollista tehdä.

Voi vittu mä olen kans yks tavan idiootti .

Yks kaveri viime viikolla marisi ja parkui kun olis kiva saada itse tehtyä munkkeja.
Minä tyhmyyspäissäni sanoi, että tulee meiltä niitä iltavuoronsa jälkeen meiltä hakemaan kun paistan niitä kuitenkin ja niitä tulee paljon.

Nyt sain kutsun vappujuhliin .

"Eiku, emmää pääse kun päivystystän kotona kun lupasin niitä munkkeja kaverille"

Siitä minä en tiedä mitään. :whistle:

Vain kaksi murtumaa tälle päivälle listalla. Molemmat korjattu tunti sitten. Vielä pitäis jotain keksiä, ajankuluksi. Pitäskö mennä kamppailemaan mummoja/pappoja tuonne sairaalan käytäville?

Minä lähden täältä töistä pyöräilemään klo 13:15 ja mitään takeita ei ole, että pysyisin pystyssä. Katsotaan joudunko sinne mäelle paikattavaksi.

Voi vittu mä olen kans yks tavan idiootti .

Yks kaveri viime viikolla marisi ja parkui kun olis kiva saada itse tehtyä munkkeja.
Minä tyhmyyspäissäni sanoi, että tulee meiltä niitä iltavuoronsa jälkeen meiltä hakemaan kun paistan niitä kuitenkin ja niitä tulee paljon.

Nyt sain kutsun vappujuhliin .

"Eiku, emmää pääse kun päivystystän kotona kun lupasin niitä munkkeja kaverille"

Eiku ilmoitat kaverille ettei munkkeja oo tarjolla ku on juhlat.

No tässä on vaihtoehtona just lyhyt työmatka mutta vuorotyö + päivystykset (tai minähän en päivystä tuoreena märkäkorvana) vs pitkä työmatka mutta leppoisampi duuni. Eka duuni tarjoo isommat kyhnyt, toka helpommat vuorot mutta pienemmät kahisevat.

Sittenhän kysymys on kuinka paljon pitää päästä sotimaan pikku-ukoilla. Vai pitääkö niitä pikku-ukkoja ennemminkin hannkia lisää? Ja tykkääkö psyyke kumman sortin työstä enemmän?

Back
Ylös Bottom