Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuka tunnistaa mestan?

Liitteet

• 1DF3C20B-09EE-48A9-82FC-0D7695D8B79D.webp
    1DF3C20B-09EE-48A9-82FC-0D7695D8B79D.webp
    82,6 KB · Katsottu: 199
Ja huomauttaisin, että stressistä huolimatta kikkelöin akan eilen klo 22, vaikka oli jo kymppiuutiset ohi ja pienten invisusten nukkumaanmenoaika. Kyllä tästä suoriutumisesta palkitsen itseni kebabilla.

Ei vaan meinaa pippeli enää näkyä tän mahan alta.

Mulla on kuulo ja näkö parantunut iän myötä(ei oo rillejä, näen ne pienimmätkin präntit), ulkonäkö on heikentynyt näiden pienimpien lasten myötä #univelkaa vuodesta 2016

Iän myötä mulla ainakin tuntuu karvat lisääntyvän. Varmaan riippuu keneltä kysytään tämän positiivisuus tai negatiivisuus ulkonäön kannalta :LOL:. No eipä ole tarvetta ketään väkisin miellyttää.

Mitähän sitä alkais opiskeleen jos vielä toista ammattia meinais ? Ei tarviis kestää hirveen montaa vuotta enää ja kohtuulliset työnäkymät olis kyllä iso plussa. Eijjoo helppoja juttuja nää varhaissetäiän alanvaihdot :unsure:.

Mun on pakko luovuttaa kohta ja hakea ihan oikeat lasit, ihan pienimmät tuotetekstit vaatineet jo rillejä, ostin kerran sellaiset marketin 9.90 hyllystä ja hyvin potkii!
E:Pitäs ostaa kunnon pokat niin vois sanoa iltaisin: Kutsu mua rehtoriksi! :ROFLMAO:

Viimeksi muokattu:
Mä mielelläni käyttäisin rillejä.
Kaikki mikä peittää niin parantaa.

Nään pienimmätkin printit ja präntit ja langan laittaminen neulan silmään onnistuu helposti.

Mä en osaa olla ilman rillejä, on alaston olo ilman. Ajattelin kyllä, että voisin taas kokeilla piilolinssien käyttöä tänä kesänä.

E. Mulla näköjään päinvastainen ongelma. Näen 5cm päähän erinomaisesti ja siitä eteenpäin on aikamoista sumua.

Back
Ylös Bottom