Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lista irti ja taakse, jos on uraa, jos ei, lista vaihtoon. Kourutkin maistuu meinaan toisille, etenkin pentuna.
Johonki riisikippoon menee ahdettu V6, mutta ei amerikkalaiseen urheiluautoon. Häpeäksi GT nimelle. Ecoboost nimi vielä isompi häpeä. Tuollaisessa autossa pitää olla moottori, minkä pelkkä käynnistäminen polttaa eekkerin sademetsää.V6 nyt vielä menee, kun on ahdettu, mutta toi Ecoboost on niin naurettava markkinointinimi turbo-koneelle ja se ehkä vielä menisi Fiestassa tai jopa Focuksessa, mutta että GT:ssä.
töissä?
Mä ainakin esitän tekeväni töitä. Ts. mukakiireinen.Oottako te kaikki töissä?![]()
kuuntelen miitissä kun kaksi inkkaria ja yksi puolalainen väittelee jostain aiheesta, en tiedä mistä on kyse, eikä kiinnosta mutta laskutan tämän kyllä.....Oottako te kaikki töissä?![]()
Se riippuu siitä, että tarvitaanko ilmoituksen ymmärtämiseen tietoutta alasta/jargonista vai enemmänkin pitääkö olla sellaista tietynlaista sielunkumppanuutta ja niin että mitä silmät ei nää, sen sydän ymmärtää jne.Mä en tiedä olenko vain huono näissä jutuissa mutta laadin työpaikka ilmoituksen sillä mentaliteetillä että jos et tajua niin olet meille liian tyhmä ja nyt sitten ihmiset nillittää kun ei ymmärrä ilmoitusta?
Arvoisa raati, jatkanko samalla linjalla vai teenkö ilmoituksen jossa selostan kaikki juurta jaksaen?
Sä tiedät nää jutut!Se riippuu siitä, että tarvitaanko ilmoituksen ymmärtämiseen tietoutta alasta/jargonista vai enemmänkin pitääkö olla sellaista tietynlaista sielunkumppanuutta ja niin että mitä silmät ei nää, sen sydän ymmärtää jne.
Se sika!Tulin just kotiin yövuorosta ja meinasin murhata miehen kun se puhui mulle ja yritti koskea.