Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

7h herätykseen. Ei vaan nyt napostele nukkumaankäynti(kään). Mikälie hetkellinen alkuillan kevätvitutus. Onneksi pe vapaa, saattais revetä muuten naama ja suoli.

Kun itseasiassa koirani ei edes järsi niitä. Vaan potkii. Jep.. näkisittepä minkälaisen ratkaisun mä siihen loppujen lopuksi viritin :LOL:

Huomenta saatana. Päräyttävää herätä 0400.

V6 nyt vielä menee, kun on ahdettu, mutta toi Ecoboost on niin naurettava markkinointinimi turbo-koneelle ja se ehkä vielä menisi Fiestassa tai jopa Focuksessa, mutta että GT:ssä.
Johonki riisikippoon menee ahdettu V6, mutta ei amerikkalaiseen urheiluautoon. Häpeäksi GT nimelle. Ecoboost nimi vielä isompi häpeä. Tuollaisessa autossa pitää olla moottori, minkä pelkkä käynnistäminen polttaa eekkerin sademetsää.

Mä en tiedä olenko vain huono näissä jutuissa mutta laadin työpaikka ilmoituksen sillä mentaliteetillä että jos et tajua niin olet meille liian tyhmä ja nyt sitten ihmiset nillittää kun ei ymmärrä ilmoitusta?
Arvoisa raati, jatkanko samalla linjalla vai teenkö ilmoituksen jossa selostan kaikki juurta jaksaen?

Mä en tiedä olenko vain huono näissä jutuissa mutta laadin työpaikka ilmoituksen sillä mentaliteetillä että jos et tajua niin olet meille liian tyhmä ja nyt sitten ihmiset nillittää kun ei ymmärrä ilmoitusta?
Arvoisa raati, jatkanko samalla linjalla vai teenkö ilmoituksen jossa selostan kaikki juurta jaksaen?
Se riippuu siitä, että tarvitaanko ilmoituksen ymmärtämiseen tietoutta alasta/jargonista vai enemmänkin pitääkö olla sellaista tietynlaista sielunkumppanuutta ja niin että mitä silmät ei nää, sen sydän ymmärtää jne.

Se riippuu siitä, että tarvitaanko ilmoituksen ymmärtämiseen tietoutta alasta/jargonista vai enemmänkin pitääkö olla sellaista tietynlaista sielunkumppanuutta ja niin että mitä silmät ei nää, sen sydän ymmärtää jne.
Sä tiedät nää jutut!
Yksi ajatus oli että se joka on oikea meille niin tietää sen heti itse ja me tiedämme hänen olevan meidän tyyppi!
Niin ja kyseessä on homma jota ei varmasti tule montaa kertaa vuodessa vastaan ja tarvitsee 150% omatoimisuutta.

Back
Ylös Bottom